На клиентите на американския производител на електромобили Tesla може да им се наложи да изчакат по-дълго време за доставка заради значителното увеличение на обема на доставките на превозни средства в Северна Америка, заяви главният изпълнителен директор Илон Мъск в туит, цитиран от Ройтерс.
„Решаването на проблема е наш основен приоритет“, коментира още Мъск.
Компанията не е била открита веднага за повече подробности по случая.
Tesla се опитва да се справи с проблемите си с производството на Model 3, след като не успя да изпълни няколко от целите си. Компанията премахна част от цветовите опции за автомобилите си, за да опрости операциите, така че да може да повиши производството.
Същевременно най-големият институционален инвеститор в Tesla заяви, че е бил разпитан от американския борсов регулатор за останалите вече в миналото планове на Илон Мъск да направи компанията отново частна, както и че главният изпълнителен директор има нужда от помощ в управлението на компанията.
"Той има нужда от помощ и имам предвид колкото психологически, толкова и практически“, коментира Джеймс Андерсън от Baillie Gifford, фонд мениджър на Scottish Mortgage Investment Trust, която притежава акции от Tesla.
Андерсън е заявил пред Ройтерс, че е говорил с Мъск за идеята да се наеме и друг директор. Анализаторите призовават Tesla да наеме главен оперативен директор, за да внесе свежест в своя висш мениджмънт.
Tesla не е отговорила на запитванията и по този въпрос. Комисията по ценните книжа и борсите в САЩ също не е намерена веднага за коментар.
Последните няколко месеца бяха особено турбулентни и хаотични за Tesla и нейния главен изпълнителен директор. Въпреки че Tesla се бори да се справи с производството на своя масов Model 3, на 7 август Мъск заяви, че обмисля да направи компанията отново частна при цена от 420 долара на акция, както и че средствата за целта „са осигурени“.
На 24 август Мъск, който стана обект на критиките от комисията във връзка с точността на информацията за финансовото състояние на фирмата, заяви, че се отказва от плана си, а Tesla остава публична. Той обясни решението си с недоволството на инвеститорите.
Due to a large increase in vehicle delivery volume in North America, Tesla customers may experience longer response times. Resolving this is our top priority.
— Elon Musk (@elonmusk) 12 септември 2018 г.
преди 6 години За това е крайно време да спреш да пишеш. Даже Г-н Попов, ти обясни доста интелигентно що за объл бял камък си, но това е висш пилотаж за видинското ти интелектуално ниво клонящо към нула. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Лупи, как да разбера дали ме кефи преди да съм го прочел ??? Нали знаеш че съм от сектата на Тесла и като видя в заглавието Тесла и Мъск изпадам у ступор от кеф :):):)иначе си прав за едно - просто е, като не можеш да мислиш, не пиши ! :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години За едно нещо си мечтая - да не смогвам да произвеждам толкова продукти, колкото търсят клиентите. А при Теслата се счита за недостатък? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Търпението се отнася за клиентите на Модел 3 базова версия ($35000). Tesla не могат да смогнат да удовлетворят търсенето на скъпите версии на Модел 3 и то само в САЩ и Канада! Изненадата е голяма и за тях и затова доставят приоритетно скъпете версии. Ще изчакаме да видим отчета за септември за доставите на Модел 3, но моето мнение е, че ще голяма изненада за пазара на средно скъпи коли. Модел 3 ще бие по продажби съвкупно Мерцедес С+Е и BMW 3+5, Audi 4,5,6 или ще е много близо до тяхният сбор!Model S държи 42% от пазара на луксозни коли през Август и 32% на годишна база! Германската тройка не може да събере толкова продажби колкото Тесла! Изобщо разместванията в Американският пазар и Канадския са много интересни и твърде негативни за VW, BMW и MB! Закъснението от над 5 години в инвестирането в електрически коли вече е видимо!;) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Честно казано не виждам никаква причина от въпросното заяждане, но то така или иначе не е новина за нас, човекът си търси поле за изява :) А всичко е толкова просто - като не те кефи - не чети. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Защо не си пишете на лично и да изчистите различията си?Относно самата статия - според мен Мъск задържа ценна информация и си играе с всички зрители на сериала "Тесла". То не бяха туитове, разследвания, трева и уиски в ефира.... Човека има план, просто ние смъртните ще го разберем едва, когато е реализиран. Или е това или един огромен балон ще се пукне.... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години абаците от един ред броим ли ги ?два абзаца има в които се казва че Тесла не отговорила на някво запитване, 5ти абзац :esla се опитва да се справи с проблемите си с производството на Model 3, след като не успя да изпълни няколко от целите си.--- стара манджаследващия абзац:Същевременно най-големият институционален инвеститор в Tesla заяви, че е бил разпитан от американския борсов регулатор--- стара манджаИзказването на му може да е ново, но идеята да му сложат друг директор е стара и сте писали вече за нея---- стара манджа Ама ти ме ирнонизирай, не взима обратната връзка от читателите ти на сериозно :):) Това е рецептата за успех ! :):) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Джеймс Андерсън от Baillie Gifford издаде коментара си вчера, а ти твърдиш, че това е претоплена манджа... Скарай се на Ройтерс, които сме цитирали, че пишат стари неща, които ти знаеш от дни и седмици :) Хубав ден отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години бих казал до третия ред е ново (демек коментар на туита му) след това всичко е повторено старо, незнам как ги броиш отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Всички у веригата трябва да проявяват търпение доставчици, клиенти, кредитори. Като накрая търпението може да се окаже вечно дори и за акционерите. отговор Сигнализирай за неуместен коментар