Според него подобни принципи, които могат да се внедрят във всеки един бизнес има, но те не са общовалидни. „Зависи от конкретния бизнес, от цикъла на развитие. Всичко е въпрос на ситуация и перспектива", обясни ученият.
По думите му има много нестандартни решения за развитието на една компания, но и изпитани методи могат да постигнат бърз положителен ефект върху печалбите. "Има начини да се увеличат потенциалните клиенти, да се повиши нивото на конверсия на клиентите и сумата, която харчат при нас“, посочи проф. Станимиров.
Той смята, че много хора на практика отлагат щастието си, докато постигнат някакъв определен бизнес или кариерен успех. "Човек трябва да познава себе си, да се чувства щастлив със себе си и с онова, което прави, за да се чувства удовлетворен от работата", е мнението на професора.
Евгени Станимиров предупреди, че винаги в работните екипи ще има конфликти, затова съветва да се действа ситуационно. Той обясни, че ролята на лидера в такава ситуация е много важна, тъй като той преценява кои хора да използва за конкретен проект, така че да има оптимални резултати.
Какво са белите петна в бизнеса и могат ли да доведат до растеж? Как се постига устойчивост в компанията извън клишето? Защо не трябва да се правят много отстъпки при консултиране? Какво представлява многомерната стратегия за развитие на бизнеса? Какви са съвременните предизвикателства за управление на компаниите? Какво целят маркетинговите компании може да разберете, ако гледате видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
Всички гости на предаването "Бизнес старт" на може да намерите тук.