Персонализацията е нещото, около което се върти клиентското преживяване в момента. Всичко трябва да изглежда сякаш е направено конкретно за даден човек. Приложението трябва да те посреща, да ти казва какво е времето, накъде духа вятъра на финансовите пазари, къде да отидеш, какво да направиш. Това коментира в ефира на Bloomberg TV Bulgaria Марина Шидероф, главен изпълнителен директор на FramCreative Solutions.
„Най-важното е да не разочароваш. Дори маркетингът да е помогнал да избереш даден продукт или услуга, в процеса на изживяването и използването им ти да не разочароваш. Клиентът да остане щастлив и доволен, да му хареса това ново изживяване и продукт, да го препоръча на приятел и да продължи да го използва“, обясни Марина Шидероф. В този смисъл самото преживяване може да се възприеме като продукт на компанията, добави тя.
Експертът и екипът ѝ работят специфично по клиентското преживяване при финансовите компании. Впечатленията ѝ са, че все повече се налага да бъдат използвани техники за управлението на потребителското преживяване в тази област. Тези, които го прилагат - успяват, печелят и са първи. А подценяващите го изостават, каза тя.
Вижте целия разговор във видеото на сайта на Bloomberg TV Bulgaria.