-
Делойт: В дългосрочен план банките ще трябва да търсят нови източници на стойност
Новият икономически ред през следващите няколко години ще наложи на банковия бизнес променен модел за обслужване на клиенти
-
Бизнесът на запад търси възможности в кръстосаните продажби
Предприемчивите ръководители търсят лесни начини за увеличаване на приходите без да добавят много разходи, което е предизвикателство в инфлационната среда
-
Експерт: Маркетингът губи своята агресивност и търси човешкия подход
Фирмите се насочат към онлайн канали, за да достигат по-лесно до клиентите си, посочи д-р Бисер Райнов, преподавател и експерт по дигитален маркетинг във ВУЗФ
-
Марина Шидероф: Персонализацията е ключова за клиента
Все повече се налага да бъдат използвани техники за управлението на потребителското преживяване в областта на финансовите услуги, каза експертът
-
Имат ли значение корпоративните ценности?
Те вероятно биха се променили, ако компаниите знаеха, че трябва да се съобразяват с тях
4 -
Мениджърите на активи могат да помогнат на обществото
Индустрията за 50 трлн. долара има силата и моралното основание да оформя корпоративните решения
1 -
УниКредит Булбанк: COVID-19 промени потребителските навици на клиентите
Ситуацията около коронавируса е дала сериозен тласък на дигитализацията на банките, заяви Теодора Петкова, главен изпълнителен директор на УниКредит Булбанк
-
Какви права има потребителят при предплатена почивка в коронакризата?
Туроператорите трябва да предложат опциите ваучер и връщане на парите от отложено пътуване, посочи Богомил Николов от "Активни потребители"
-
Киберрисковете влизат в приоритетите на застрахователите
Как да идентифицират къде е заплахата на клиента обсъдиха застрахователни брокери на Европейската регионална конференция на WBN (Worldwide Broker Network) в София
Таг клиенти
Пазари