Иновативна платформа за прогнозиране на имотния пазар във Великобритания, разработена от български стартъп, вече позволява на местните компании за недвижима собственост да откриват предварително имотите, които има вероятност да бъдат пуснати в продажба.
За това информира съоснователят на Grind Web Studio Ивайло Кармазов в ефира на "В развитие" на Bloomberg TV Bulgaria.
По думите му продуктът представлява маркетингов инструмент, чрез който агенциите за недвижими имоти могат да прогнозират колко имота могат да бъдат продадени в най-скоро време в техния район на дейност.
Според Кармазов идеята все още не може да бъде реализирана в България поради липсата на необходимата информация, за да работи платформата.
“Един от позитивите на платформата е, че прави по-лесна комуникацията и дава възможност бизнесът да намери по-лесно свои нови клиенти", посочи Кармазов. "Бизнес моделът на SmartScope е да продава платформата на месечен абонамент на агенции за недвижими имоти, които печелят от по-лесното намиране на клиенти."
Какви технологии използва платформата, за да работи успешно? Вижте повече във видеото: