Новото поколение умни очила на Meta Platforms и EssilorLuxottica са продали повече бройки за няколко месеца, отколкото старият модел успя за две години, заяви главният изпълнителен директор на EssilorLuxotica, цитиран от Ройтерс.
Очилата на Ray-Ban и Meta бяха пуснати на пазара през миналия октомври, като позволяват на потребителите да стриймват на живо от очилата към своите последователи във Facebook и Instagram. Умните очила имат вграден Meta AI, със способност да дават информация за елемента, който потребителят гледа.
Първата версия на очилата обаче не успя да привлече много потребители.
Изпълнителният директор на EssilorLuxottica Франческо Милери каза, че първото поколение умни очила, наречени Ray-Ban Stories, е проправило пътя за успеха на новото поколение.
„Днес очакванията на хората са по-ясни... оттук и успехът на второто поколение“, коментира Милери в кулоарите на събитие в Милано.
Функцията с изкуствен интелект на устройството работи само в САЩ, а на този етап не е допусната в Европа.
„В Европа чакаме решението за новия Закон за изкуствения интелект, което се надяваме да е скоро“, допълва лидерът.
Главният изпълнителен директор на EssilorLuxottica посочва още, че Meta е „ключов партньор“ на компанията и че брандовете на неговата група могат да бъдат „културен посредник, който да отведе технологията до хората“.
преди 3 месеца https://digitalhub.bg/ отговор Сигнализирай за неуместен коментар