-
Новото поколение очила на Meta и Ray-Ban се представя значително по-добре от старото
Те са продали повече бройки за няколко месеца, отколкото първият модел за две години
1 -
Производителят на очилата Ray-Ban отчита "леко забавяне" през третото тримесечие
EssilorLuxottica обаче потвърди целта си за годишен ръст на приходите за 2023 г.
-
Умните очила на Ray-Ban и Meta се оказаха провал
Потребителите не ползват умното устройство редовно, но компаниите все пак мислят за негов наследник
4 -
Европейският пазар подкрепи резултатите на EssilorLuxottica
Представянето на компанията в Китай обаче се е влошило заради ограниченията около Covid-19
-
Продажбите на производителя на Ray-Ban растат с възстановяването на Азия
Азиатско-Тихоокеанският регион е бил най-бързо разрастващият се през тримесечието
-
Ирландски регулатор повдига въпроси за умните очила на Facebook
DPC смята, че устройството не индикира достатъчно ясно, когато заснема други хора
-
Интелигентните очила Ray-Ban Stories на Facebook нямат AR опция…засега
Очилата позволяват на потребителите да правят снимки и видео, да слушат музика и да отговарят на телефонни обаждания
-
Facebook влиза в съюз с производителя на Ray-Ban
Социалната мрежа и Luxottica ще работят над очила с виртуална реалност, които трябва да заменят телефоните
-
Производителят на Ray-Ban очаква ръст на печалбата въпреки коронавируса
Болестта е навредила само на китайския бизнес, който генерира около 5% от общите приходи
Таг Ray-Ban
Пазари