IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Apple се извини за реклама на iPad, която подразни потребители

Видеото разгневи част от зрителите и провокира негативни реакции срещу компанията

21:20 | 10.05.24 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
Снимка: Krisztian Bocsi/Bloomberg
Снимка: Krisztian Bocsi/Bloomberg

Американският технологичен гигант Apple предприе необичайната стъпка да се извини за кратко рекламно видео, промотиращо новия таблет iPad Pro на компанията, след като рекламата беше остро критикувана в социалните мрежи, пише CNBC.

„Нашата цел е винаги да празнуваме безбройните начини, по които потребителите изразяват себе си и да вдъхнат живот на идеите си чрез iPad”, коментира пред Ad Age Тор Михрен, вицепрезидент маркетингови комуникации в Apple. „Не изпълнихме целта с това видео и съжаляваме“.

Във вторник главният изпълнителен директор на Apple Тим Кук публикува рекламата в социалната мрежа X. Apple също така я качи и в YouTube. Видеото показва различни творчески инструменти, включително китара, пиано и метроном, притиснати от хидравлична преса – като в скорошните популярни видеа в TikTok – докато всички обекти не се компресират в новия таблет на компанията.

Apple е искала да пусне рекламата и по телевизията, допълва Ad Age.

Клипът провокира подигравки, включително привлече значително медийно отразяване, тъй като зрителите казаха, че видеото кара Apple да изглежда безпомощна, а мнозина написаха, че унищожаването на инструментите ги е обидило.

Част от критиците на Apple твърдят, че негативната реакция към рекламата вместо безплатно разпространение на маркетинговото послание на Apple е знак, че компанията вече не се радва толкова на добрата воля на клиентите. Apple е основен рекламодател и в миналото беше свързана с TBWA/Media Arts Lab – нейната отдавнашна рекламна агенция, въпреки че разработва част от рекламите си на вътрешно ниво.

Нова не е първата реклама на iPad от последните години, която дразни някои клиенти. През 2018 г. част от хората заявиха, че са подразнени от реклама на iPad Pro, в която дете пита: „Какво е компютър?“.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:18 | 10.05.24 г.
Специални проекти виж още
Още от Хардуер виж още

Коментари

Финанси виж още