Умните очила на Ray-Ban, които компанията пусна заедно с Meta Platforms преди близо две години, не успяха да спечелят сърцата на потребителите, много от които изглежда ги използват рядко, сочат вътрешни данни на технологичния гигант, цитирани от Wall Street Journal.
Под 10% от Ray-Ban Stories, купени от пускането на продукта през септември 2021 г., се ползват активно от потребителите, разкрива документ на компанията от февруари, разгледан от медията.
Meta е продала общо 300 хил. бройки от устройството до февруари, но компанията е имала само 27 хил. негови месечно активни потребители.
Устройството, което е важна част от хардуерната стратегия на Meta, позволява на потребителите да правят снимки и да слушат музика от дръжките на очилата, като са добавени и редица други функции.
Сред основните причини за слабото представяне на очилата сред потребителите са проблемите със свързаността, с част от хардуерните функции, включително живота на батерията, със звука и с гласовите команди, разкрива документът.
„Освен това трябва да разберем по-добре защо потребителите спират да ползват очилата, как да гарантираме, че насърчаваме ползването на нови функции и като цяло как да задържаме потребителите и те да са ангажирани“, гласи още текстът.
Говорител на Meta е отказал да коментира въпроса.
Въпреки слабото представяне Meta се надява да пусне второ поколение очила Ray-Ban Stories през есента (навреме за празничния сезон), или през следващата пролет, твърдят източници, запознати с въпроса.
Умните очила бяха разработени в партньорство с EssilorLuxottica, която прави и продава различни видове очила, включително притежава марки като Ray-Ban и Oakley. Говорител на EssilorLuxottica е отказал да коментира.
преди 3 месеца https://digitalhub.bg/ отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година До: Импeраторът Не, гувведдо, не притежавам подобна крретенска играчка отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година До: cyclop от умният ти телефон ли пишеш този коментар, амеба007? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година Когато в търговското наименование на продукт присъства прилагателно "умно", гарантирано това е невероятно ттъпппп продукт. отговор Сигнализирай за неуместен коментар