Управлението на онлайн репутацията използва комбинация от тактики за връзки с обществеността и усъвършенствани SEO принципи, за да се създаде положително онлайн съдържание и да се позиционира на първа страница в резултатите от търсенето на потребителите. Това може да включва: създаване и оптимизиране на уебсайтове; изграждане на висококачествени връзки; статии, даващи полезен практически опит; управление на социалните медии, управление на ревюта, създаване на съдържание.
По този начин компаниите се предпазват от това нежелано съдържание, публикувано от недоброжелатели или конкуренти, да се показва на първа страница на търсещите машини.
ORM/SEO/PR
Тези услуги лесно могат да се объркат, тъй като често се припокриват. Пример може да се даде с услугите за управление на онлайн репутация, които използват съобщения за пресата или партньорските си медии, както правят и фирмите за връзки с обществеността. Също така се използва и техника за оптимизиране, за да се постигне по-добро класиране на положителното съдържание в търсачките.
Основната разлика между тези три услуги е, че SEO класира само един сайт за много ключови думи. PR от своя страна се опитва да повлияе на общественото възприятие за дадена марка, докато при ORM се класират няколко уебсайта на първата страница на търсещите машини, за малък набор от ключови думи, обвързани с бранда, за да се повлияе на общественото възприятие за даден продукт, услуга, фирма, споделят от ORM.BG.
Балансиран подход
Както става ясно,SEO и PR работят заедно, за да формират основата на управлението на онлайн репутация. Ето защо ORM.BG препоръчва да се работи с експерти по управление на онлайн репутация, които познават в детайли алгоритмите за търсене, както и тънкостите и нюансите на PR. В противен случай ще се озовете с огромно количество от страхотно съдържание, което никой не вижда, или с изпълнен SERP с роботизирано, лошо написано съдържание.
В днешно време с все по-голямото развитие на изкуствения интелект търсещите машини все повече „предпочитат“ смислено и полезно за потребителите съдържание, което да има и самостоятелна стойност, освен основната си функция, помагаща за подобряването на онлайн репутацията на даден бранд.
Как работи управлението на онлайн репутацията?
ORM.BG е първата дигитална агенция в България, която се занимава с управление на онлайн репутация
10:57 | 15.10.19 г.![<p>
<em>Илюстрация: ОРМ Дигитални решения ЕООД</em></p>](/media/files/resized/article/640x360/44c/dd7fb72e3f5470970c64dad79246e44c-0000291240-article3.jpg)
Илюстрация: ОРМ Дигитални решения ЕООД
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
![](/media/img/icons/article-time-icon.png)
напиши коментар
-
Как Марин льо Пен планира да си осигури абсолютно мнозинство във Франция?
-
Кадър на деня за 3 юли
-
Увеличават се общинските проекти, които могат да се финансират през бюджета
-
Фед сигнализира, че все още не е готов да разхлаби паричната си политика
-
Държавата е одобрила повече места за обучение на студенти в здравеопазването и енергетиката
-
Удължават компенсациите за ток за училища, ясли и църкви до края на годината
-
Светът има проблем за 91 трлн. долара и предстои труден избор
-
Първият мандат се провали – парламентът не одобри кабинета „Желязков“
-
Мишката щракна в капана, или как работодателите се справят с имитиращите работа
-
ЕК се прицелва в Temu и Shein с нови мита
-
Финландия: Китай може да сложи край на войната в Украйна с едно телефонно обаждане
-
Съдбата на долара зависи от президентските избори в САЩ
Специални проекти виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Увеличават се общинските проекти, които могат да се финансират през бюджета
-
Nasdaq и S&P 500 записаха нови рекорди на фона на новите икономически данни
-
Оптимизмът около предстоящите избори окрили европейските борсови индекси
-
SOFIX отчете спад за деня, като акциите на "Химипорт" записаха най-голямо понижение
-
Акциите на Wall Street почти не трепват след слабите икономически данни от САЩ*
-
Хедж фондовете са разпродавали акции с бързи темпове през юни