Управлението на онлайн репутацията използва комбинация от тактики за връзки с обществеността и усъвършенствани SEO принципи, за да се създаде положително онлайн съдържание и да се позиционира на първа страница в резултатите от търсенето на потребителите. Това може да включва: създаване и оптимизиране на уебсайтове; изграждане на висококачествени връзки; статии, даващи полезен практически опит; управление на социалните медии, управление на ревюта, създаване на съдържание.
По този начин компаниите се предпазват от това нежелано съдържание, публикувано от недоброжелатели или конкуренти, да се показва на първа страница на търсещите машини.
ORM/SEO/PR
Тези услуги лесно могат да се объркат, тъй като често се припокриват. Пример може да се даде с услугите за управление на онлайн репутация, които използват съобщения за пресата или партньорските си медии, както правят и фирмите за връзки с обществеността. Също така се използва и техника за оптимизиране, за да се постигне по-добро класиране на положителното съдържание в търсачките.
Основната разлика между тези три услуги е, че SEO класира само един сайт за много ключови думи. PR от своя страна се опитва да повлияе на общественото възприятие за дадена марка, докато при ORM се класират няколко уебсайта на първата страница на търсещите машини, за малък набор от ключови думи, обвързани с бранда, за да се повлияе на общественото възприятие за даден продукт, услуга, фирма, споделят от ORM.BG.
Балансиран подход
Както става ясно,SEO и PR работят заедно, за да формират основата на управлението на онлайн репутация. Ето защо ORM.BG препоръчва да се работи с експерти по управление на онлайн репутация, които познават в детайли алгоритмите за търсене, както и тънкостите и нюансите на PR. В противен случай ще се озовете с огромно количество от страхотно съдържание, което никой не вижда, или с изпълнен SERP с роботизирано, лошо написано съдържание.
В днешно време с все по-голямото развитие на изкуствения интелект търсещите машини все повече „предпочитат“ смислено и полезно за потребителите съдържание, което да има и самостоятелна стойност, освен основната си функция, помагаща за подобряването на онлайн репутацията на даден бранд.
Как работи управлението на онлайн репутацията?
ORM.BG е първата дигитална агенция в България, която се занимава с управление на онлайн репутация
10:57 | 15.10.19 г.Илюстрация: ОРМ Дигитални решения ЕООД
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
Dow Jones прибави над 460 пункта, инвеститорите се насочиха към циклични акции
-
Кадър на деня за 21 ноември
-
Шведската Northvolt, надежда на Европа в производството на батерии за електромобили, обяви фалит
-
Финансовото министерство на САЩ наложи нови санкции на Газпромбанк
-
Холцман от ЕЦБ: Трябва да запазим рестриктивната си политика заради ценовите рискове
-
Уитлокс от ЕЦБ: ЕС трябва да действа спешно с дигиталното евро
-
САЩ обвиниха един от най-богатите хора в света в схема за подкупи за 260 млн. долара
-
Бойко Атанасов: Приемането на България в еврозоната ще доведе до повече инвестиции
-
Първите британски ракети в Русия попаднаха близо до резиденция на Путин*
-
Русия изстреля междуконтинентална ракета по Украйна
-
Жилищата в „Хладилника“ и „Редута“ поскъпват най-бързо в София
-
Путин: Войната в Украйна се превръща в глобален конфликт
Специални проекти виж още
Най-четени новини
-
След масирания ракетен удар в Украйна САЩ премахват условията пред използването на ATACMS*
-
"Бритшорингът" превръща Обединеното кралство в икономическа колония на САЩ
-
Саудитска Арабия отказа да потвърди ангажимента си за отказ от изкопаемите горива
-
Най-големият производител на зехтин в света очаква цените да паднат наполовина
-
Коя е най-добрата валута за инвестиции в момента?
-
"Адванс Терафонд" намалява рентите за новата стопанска година до малко под 60 лв. на дка
-
Австрия се готви да сложи край на над половин век зависимост от руския газ
-
Защо Германия планира да наруши своето основно икономическо правило?
-
САЩ обвиниха един от най-богатите хора в света в схема за подкупи за 260 млн. долара
-
След масирания ракетен удар в Украйна САЩ премахват условията пред използването на ATACMS*
-
Ако светът иска да заличи 100 трлн. долара публичен дълг, да погледне към Нова Зеландия
-
"Самоубийствени атаки": руснаците опитват да си върнат контрола в Курска област
-
България е сред страните в ЕС с най-голямо месечно увеличение при производството на услуги
-
План Б на Украйна - оръжейна независимост от Запада, върви към реализация
-
Мащабен многофункционален комплекс ще се появи на терена на бившия завод "Витоша"
-
"Бритшорингът" превръща Обединеното кралство в икономическа колония на САЩ
-
Саудитска Арабия отказа да потвърди ангажимента си за отказ от изкопаемите горива
-
Кристалина Георгиева: Целта България да се присъедини към еврозоната е изпълнима
Коментари
Финанси виж още
-
Dow Jones прибави над 460 пункта, инвеститорите се насочиха към циклични акции
-
Холцман от ЕЦБ: Трябва да запазим рестриктивната си политика заради ценовите рискове
-
Уитлокс от ЕЦБ: ЕС трябва да действа спешно с дигиталното евро
1 -
SOFIX отбеляза спад от 0,27% до 852,07 пункта в четвъртък
-
Основният борсов индекс в Европа прекъсна четиридневната си губеща серия
-
Ирина Христова, АОНК: Расте делът на незаконните участници в небанковото кредитиране