Управлението на онлайн репутацията използва комбинация от тактики за връзки с обществеността и усъвършенствани SEO принципи, за да се създаде положително онлайн съдържание и да се позиционира на първа страница в резултатите от търсенето на потребителите. Това може да включва: създаване и оптимизиране на уебсайтове; изграждане на висококачествени връзки; статии, даващи полезен практически опит; управление на социалните медии, управление на ревюта, създаване на съдържание.
По този начин компаниите се предпазват от това нежелано съдържание, публикувано от недоброжелатели или конкуренти, да се показва на първа страница на търсещите машини.
ORM/SEO/PR
Тези услуги лесно могат да се объркат, тъй като често се припокриват. Пример може да се даде с услугите за управление на онлайн репутация, които използват съобщения за пресата или партньорските си медии, както правят и фирмите за връзки с обществеността. Също така се използва и техника за оптимизиране, за да се постигне по-добро класиране на положителното съдържание в търсачките.
Основната разлика между тези три услуги е, че SEO класира само един сайт за много ключови думи. PR от своя страна се опитва да повлияе на общественото възприятие за дадена марка, докато при ORM се класират няколко уебсайта на първата страница на търсещите машини, за малък набор от ключови думи, обвързани с бранда, за да се повлияе на общественото възприятие за даден продукт, услуга, фирма, споделят от ORM.BG.
Балансиран подход
Както става ясно,SEO и PR работят заедно, за да формират основата на управлението на онлайн репутация. Ето защо ORM.BG препоръчва да се работи с експерти по управление на онлайн репутация, които познават в детайли алгоритмите за търсене, както и тънкостите и нюансите на PR. В противен случай ще се озовете с огромно количество от страхотно съдържание, което никой не вижда, или с изпълнен SERP с роботизирано, лошо написано съдържание.
В днешно време с все по-голямото развитие на изкуствения интелект търсещите машини все повече „предпочитат“ смислено и полезно за потребителите съдържание, което да има и самостоятелна стойност, освен основната си функция, помагаща за подобряването на онлайн репутацията на даден бранд.
Как работи управлението на онлайн репутацията?
ORM.BG е първата дигитална агенция в България, която се занимава с управление на онлайн репутация
10:57 | 15.10.19 г.
Илюстрация: ОРМ Дигитални решения ЕООД
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.

напиши коментар
-
Мъск заговори за зона за свободна търговия с нулеви мита между Европа и Северна Америка
-
Руски удар по родния град на Зеленски отне живота на 19 души
-
България и Турция ще проучат увеличаване на капацитета на газовите потоци по границата
-
Банките на Wall Street ще съжаляват за отказа си от климатичните цели
-
Какво означават митата на САЩ за Германия и бъдещия канцлер Фридрих Мерц?
-
Кадър на деня за 5 април
Специални проекти виж още
Най-четени новини
-
НАП може да провери данъкоплатци и по информация от профилите им в социалните мрежи
-
Украинските военни бази се готвят за пристигането и на шведски самолети
-
Руското настъпление на бойното поле в Украйна почти спря през март
-
Защо купуването на употребявани дрехи става все по-привлекателно?
-
Димитър Събев: Голямата депресия ще стане Голямата инфлация
-
Еврото се очертава като неочакван победител от сътресенията в търговията
-
Новият екшън с Джейсън Стейтъм измести "Снежанка" от първото място в боксофиса в САЩ
-
BlackRock: Капитализмът работи за твърде малко хора през последните години
-
Западните изтребители на Украйна минават към следващата фаза от мисията си
Коментари
Финанси виж още
-
Фондовете на паричния пазар пак привличат инвеститорите заради рисковете от митата на Тръмп
-
Тръмп: Джером Пауъл трябва да намали лихвите и да спре да си играе на политика
-
Зърнените пазари запазиха висока ценова волатилност през тази седмица
-
Очакванията за намаляване на лихвените проценти от ЕЦБ се увеличават
1 -
Dow изтри 5,5% от стойността си в най-мрачната сесия на Wall Street от юни 2020 г.
9 -
Ще компенсира ли спадът в цените на енергията инфлационния ефект от митата