IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

LinkedIn предоставя инструмент за детайлен анализ на посетителите в сайтове

Програмата ще е безплатна за ползване

16:04 | 26.07.17 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	<em>Снимка: Ройтерс</em></p>

Снимка: Ройтерс

От сряда LinkedIn предоставя на бизнеса нов начин да види каква аудитория привлича със своите маркетингови усилия.

Website Demographics tool позволява на фирмите да разбият посетителите на уебсайта си в осем категории, включително по длъжност, индустрия, фирма и местоположение.

Новият аналитичен инструментът ще бъде включен в Campaign Manager платформата на професионалната мрежа и ще показва от кои сфери на бизнеса са били посетителите на сайта, на какво ниво в компаниите са, какви са длъжностите им, в кои населени места се намират и т.н., предава TechCrunch.

Website Demographics е напълно безплатен, без значение дали ползващата го компания е реализирала рекламна кампания в LinkedIn, или не. Ще бъде наличен в целия свят до две седмици.

Информацията ще се анализира с помощта на LinkedIn Insight Tag, който трябва да бъде предварително инсталиран на конкретния сайт. Данните ще се показват след преминаването на поне 300 посетители с активни LinkedIn профили през сайта на клиента.

Като пример за това по какъв начин данните може да се окажат полезни Судип Елдо Чериан, директор по продуктов маркетинг за Linkedin Marketing Solutions, заяви, че компания, която се опитва да привлече IT специалисти в уебсайта си, може да ползва Website Demographics и да открие, че по-голямата част от посетителите всъщност идват от здравната индустрия. След това тя може да коригира своите маркетингови усилия, за да адресира тази аудитория.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 20:37 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още