IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Кои са най-големите рекламодатели в българския интернет?

Водещ сектор в класацията по приходи в Топ 100 са „Потребителски стоки“ с 40%, а топ рекламодатели са Procter&Gamble, Загорка и Mondelez

20:25 | 30.03.17 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

През 2015 г. станахме свидетели на промяна по отношение на видовете топ рекламодатели в българското интернет пространство. Тогава компаниите от сектора на потребителските стоки изпревариха финансовия сектор по инвестиции в дигитална реклама (такава от години е тенденцията в телевизионната реклама, б. ред.). Тази тенденция се запазва и през 2016 г.

Няма промяна в това кои са първите три сектора, които рекламират най-много в българското интернет пространство спрямо 2015 г., заяви Велина Димитрова, мениджър „Бизнес развитие“ в Investor Media Group, част от която е Investor.bg, по време на представянето на седмото поредно годишно проучване на пазара на Interactive Advertising Bulgaria (IAB) в рамките на тазгодишния IAB Forum.

Така през 2016 г. водещ сектор в класацията по приходи в Топ 100 са „Потребителски стоки“ с 40% (37 рекламодателя), което представлява ръст от 5 процентни пункта спрямо 2015 г.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.

Последна актуализация: 10:53 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още