Американският медиен гигант Viacom обяви своите корпоративни резултати, които не успяха да покрият очакванията на Wall Street, тъй като рекламните продажби в САЩ са се понижили, а компанията е събрала по-малко такси от кабелните оператори и онлайн дистрибуторите.
Viacom заяви, че приходите от глобалните филиали са отчели спад от 3% до 1,15 млрд. долара, информира CNBC.
Собственикът на MTV, Comedy Central и Paramount Pictures добави, че приходите от реклама в САЩ са спаднали до 922 млн. долара.
След като пое кормилото на компанията през 2016 г., главният изпълнителен директор Боб Бакиш се съсредоточи върху план, който включва подобряването на програмите на своите телевизионни мрежи и отношенията с дистрибуторите.
Paramount Pictures, която се върна към рентабилност през второто тримесечие за годината, се представи добре на вътрешния пазар, благодарение на хорър филма A Quite Place.
Viacom и CBS разглеждат евентуално сливане, но срещат силното противопоставяне на главния изпълнителен директор на телевизионния канал Лесли Моунвес.
Нетната печалба на Viacom също се е понижила - до 522 млн. долара, или 1,29 долара на акция, от 683 млрд. долара, или 1,70 долара на акция, спрямо същия период на миналата година.
Общите приходи също отчитат спад до 3,24 млрд. долара от 3,36 млрд. долара на годишна база.
На коригирана база компанията е спечелила 1,18 долара за акция.
Анализаторите прогнозираха печалба от 1,07 долара за акция и приходи от 3,26 млрд. долара, съобщава още CNBC.