Това не спира дигиталните медии да се опитват да правят опити да накарат дигиталните реклами от този тип да проработят. Google например предлага вид дисплейна реклама, в която търговците на дребно вграждат съдържание, включително и брошури.
Компания, наречена Retale позволява на купувачите да разглеждат седмичните брошури на десетки търговци през компютрите си или чрез мобилни телефони, благодарение на което да намират и най-близките магазини, в които се продават съответните стоки.
Бен Смит, главен изпълнителен директор на Wanderful, твърди, че търговците на дребно се питат дали дигиталната реклама ще компенсира онова, което те губят от печата, когато местните вестници изчезнат. Отговорът често е „не“, защото няма достатъчно дигитални реклами за пазаруване, които да въздействат по същия начин, коментира Смит.
„Печатът все още е важна рекламна медия“, твърди Данит Маркорд, говорител на Wal-Mart.
Упоритостта на брошурите противоречи на по-големите тенденции в маркетинга в търговията на дребно. Голяма част от веригите магазини пренасочиха бюджетите си за маркетинг от печата към дигиталните реклами в опит да достигнат до по-младите купувачи. Macy's например утрои разходите си за онлайн реклама през последните три години и намали тези за печатна с 25 на сто. Target и Home Depot пък увеличиха дигиталните си реклами като процент от общия си рекламен бюджет.