IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Nielsen иска да измерва и онлайн медиите

Компанията разработва съвместна услуга с Adobe за медийното потребление онлайн

15:13 | 21.10.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Титанът в сферата на медийните измервания Nielsen обяви, че ще обедини усилията си с един от големите играчи в дигиталната сфера – Adobe, с когото ще работи за предоставянето на по-добри измервания на аудиторията, гледаща онлайн видео на устройства като смартфони и таблети,

Новият продукт за рейтинги на Nielsen ще бъде допълнен от онлайн анализите на Adobe, благодарение на което ще предоставят на маркетолозите по-детайлна картина на това колко души потребяват онлайн съдържание. Услугата ще бъде достъпна за медийни компании и рекламодатели и ще бъде пусната на пазара през следващата година, пише Wall Street Journal. 

Въпреки че статистиките на Nielsen отдавна са възприети като основен фактор, когато става дума за традиционни телевизионни рекламни сделки, маркетолозите критикуват компанията за това, че се движи бавно към дигиталните инструменти за измерване. Nielsen пък твърди, че е необходим консенсус между нея и медийните ѝ партньори, за да се стигне до нови големи инициативи в тази посока.

Според Nielsen новият продукт, който ще проследява онлайн телевизията, видеа и друго дигитално съдържание, ще бъде пуснат на пазара тази есен с много фанфари, макар че голяма част от медийните компании не са проявили интерес към нея.

"Ние знаем, че е наложително да правим кросмедийни измервания“, посочва президентът на Nielsen в САЩ Линда Кларицио. „Знаем, че така потребителите използват медии“.

Залозите в разрастващия се дигитален видео бизнес са високи, тъй като той става все по-привлекателен за мрежите и рекламодателите, защото все повече зрители предпочитат да гледат не телевизия, а онлайн стрийминг. Компанията за проучвания eMarketer прогнозира, че дигиталната реклама ще изпревари телевизионната до 2018 г.

Анализатори твърдят, че е напълно естествено Nielsen и Adobe да си партнират. Nielsen е специализирана в измерване на медийното потребление. Adobe пък изучава взаимоотношенията между тези, които публикуват съдържание онлайн, и технологиите, които позволяват измерване на гледанията на медийното съдържание в редица сайтове.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:58 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още