-
Как Nielsen използва изкуствения интелект?
Компанията може да прогнозира бъдещото поведение на зрителите
-
Nielsen ще показва данни за потребителите на Netflix
Този ход е стъпка към намиране на надеждна система за оценяване на стрийминг услугите от трети страни
-
Младите потребители не са лоялни към дигиталните услуги
18-34-годишните използват по няколко чат приложения и стрийминг услуги, сочи проучване на Nielsen
-
През 2015 г. музикалният стрийминг е нараснал двойно спрямо 2014 г.
Продължава възходът на плочите, които вече представляват 9% от продажбите на физически албуми
-
04.07.2015
49% от българските домакинства имат поне един телевизор с плосък екран
Такива уреди притежават най-често семействата в големите градове
-
Nielsen иска да измерва и онлайн медиите
Компанията разработва съвместна услуга с Adobe за медийното потребление онлайн
-
Как пазаруваме по време на криза?
Българите пестят най-вече от нови дрехи и забавления, предпочитат все повече големите магазини
-
Google: Смартфоните превзеха света
88% от японците, собственици на смартфони, влизат от тях в интернет всеки ден
-
26.01.2011
IPO-тата на Nielsen и Demand Media показаха силен интерес към интернет бизнеса
Двете компании успяха да привлекат повече средства от пазара, отколкото бяха планирали
Таг Nielsen
Пазари