Снимка: Bloomberg L.P.
Ханквиц таксува между 4500 и 8000 долара на публикация в профила си в TikTok. По думите му платформата за инвестиции в недвижими имоти Fundraise му плаща всеки месец, за да публикува по две видеа в социалната мрежа и му предлага месечен бонус до 2000 долара на база на това колко хора успее да привлече към услугата. Платформата за криптовалути BlockFi пък му предлага по 25 долара на привлечен потребител чрез негов уникален код. Приложението за търговия с акции Public.com му е предложило месечна сума, платена предварително, както и акции от компанията, в рамките на договор, включващ замяна на замяна на графиките за цените на акциите на Yahoo Finance в неговите клипове с техните.
Ханквиц изчислява, че е донесъл 240 нови акаунта на Fundraise, 1653 на Public и десетки хиляди на Betterment. Уникалният му код за BlockFi е свързан с покупки на криптовалути за 268 хил. долара за месец. Като цяло той представлява шест компании в момента. А за сумата между 4 и 17 долара месечно суперфеновете могат да се абонират за неговия канал в Patreon, където предлага по-сериозни финансови и инвестиционни анализи. В момента Ханквиц има около 1100 абонати.
Инфлуенсъри
Снимка: Bloomberg L.P.
„Успях да напусна работата си преди около шест месеца, за да правя това на пълен работен ден“, коментира той.
Ханквиц отказва да каже колко печели годишно, но признава, че прави по повече от 500 хил. долара. Освен това от март 2020 г. е изградил портфолио, оценено на около 1,3 млн. долара, отчасти с акциите, които е получил от марките, които представлява.
Социалните мрежи могат да успешен бизнес за онези, които имат много последователи и силата да насочват клиентите към финансови продукти. Създателите на съдържание могат получават между 100 и 1500 долара за реклама с плъзване нагоре, насочващо към външен сайт, в техните Instagram истории (Stories), както и между 1000 до 10 хил. долара за отделна публикация, сочат данни, предоставени от Брайън Ханли, главен изпълнителен директор на Bullish Studio – агенция за таланти за инфлуенсъри. В TikTok цената на една публикация може да варира от 2500 до 20 хил. долара в зависимост от това дали видеото стане вирусно и спрямо броя на последователите на автора.
Инфлуенсъри
Снимка: Bloomberg L.P.
За да стигнат дотам, създателите на съдържание трябва да разработят определен образ, а във FinTok и неговия аналог в Instagram, има достатъчно разнообразие за всички. Създатели от различни възрасти, среди и етноси предлагат съвети за това как да отворите Roth IRA (индивидуални пенсионни сметки в САЩ), как да инвестирате в недвижими имоти или как да използвате астрология, за да прогнозирате цената на биткойна.
Да вземем Сакс, известната като Mrs. Dow Jones - инфлуенсър с повече от 215 хил. последователи в Insatagram. Тя обяснява сложните лихви, като ги сравнява с популярността на Били Айлиш, или биткойна - с подновения романс между Бен Афлек и Дженифър Лопес.
преди 3 години Там пък развъждането на баламите е национален приотитет и висша американска добродетел. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години мхм , още един евреин благодетел ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години Браво.След като институционализираното образование не предприема нищо, за да подобри финансовата грамотност на младите хора, мога само да приветствам хора като господин Ханквиц.Дано скоро се появи и български такъв. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години : ))) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години А там, дето все сънуват, че руснаците им влияят на изборите и опикаването на тоалетните има ли балами или са все сериозни хора? :D отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години ++1000 отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години те баламите са най-много там където все сънуват кошмари, че американците ги превземат отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години като има балами , има и инфлуенсъри ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар