-
Доверието в инфлуенсърите в България се топи, намаляват и последователите им
В най-голяма степен инфлуенсърите ценообразуват участието си в една кампания в зависимост от обема и очакваните активности
1 -
Инфлуенсъри в TikTok и Instagram помагат на НАТО да достигне младото поколение
Алиансът се е обърнал към група около 20-годишни инфлуенсъри, които да разпространят посланието му
4 -
Как инфлуенсър маркетигът набира скорост в България
Компаниите отбелязват положителна възвръщаемост на инвестициите си в инфлуенсър реклами, коментира Георги Демирев
-
Агенциите за инфлуенсър маркетинг в Европа преживяват бум
Все повече брандове се насочват към социалните мрежи, изоставяйки традиционните медии
-
Екатерина Третякова: Потребителската култура на допамина набира скорост
Все повече бизнеси прилагат по-умни технологии и потребителите очакват по-бързи и по-удобни решения за тях, посочи консултантът от Euromonitor International
-
Как ценообразуват инфлуенсърите?
За повечето компании у нас цените на инфлуенсър кампаниите са твърде високи спрямо постигнатите резултати, показва проучване
2 -
Българските потребители започват да губят доверието си в инфлуенсърите
Замесването в обществен скандал обаче не е повод потребителите да спрат да следят даден инфлуенсър, показва ново проучване
1 -
Китай забрани на популярни личности да рекламират някои продукти и услуги
Директива на Си Дзинпин предупреждава младите за "придирчивия им начин на живот и самодоволното отношение"
-
Как да държите инфлуенсърите под контрол?
Маркетинговите мениджъри трябва да се борят с две опасности: непредсказуемостта на младите интернет звезди и възможността да берат срам
Таг инфлуенсъри
Пазари