По същия начин бръснарят Кларк Уокър използва Instagram, за да показва работата си, а кампанията по-късно му помага да си намери по-добро работно място в Ню Йорк.
Diet Coke пък направи кампания The Heart Truth, за да повиши осведомеността по въпросите, свързани с женското здраве, изписвайки хаштаг #showyourheart на опаковките. Реакциите в Twitter и Instagram се оказаха огромни, а всички използвали хаштага бяха включени в специален конкурс.
Кампании, позиционирани в мрежата и извън нея
Благотворителната кампания Movember, която обръща внимание на мъжкото здраве, е силно промотирана онлайн, но включва и седем гала вечери. Видеата от партитата след това са вградени в имейл представянето на инициативата. Movable Ink, която стои зад стратегията, отбелязва, че след включването на видеата броят на изтеглянията на мобилното приложение се е увеличил с 300%, създавайки невероятно отражение на кампанията в социалните мрежи. Фирмата смята, че това е най-добрата година за бранда.
Coolhaus е компания за сладолед, която продава продуктите си и онлайн в САЩ. Наскоро марката създаде сладоледен сандвич, наречен „Killer Combo”, с което отбеляза последния сезон на сериала „Декстър“. Лакомството беше безплатно и успя да привлече клиенти в магазините в цялата страна, но доведе и много нови потребители на уебсайта.
Социалните мрежи предлагат чудесна възможност за получаване на обратна връзка за маркетинговите кампании. Защото създаването на собствен сайт, медийна страница, такава в социална мрежа, протяга ръка между офлайн и онлайн бизнеса и то по един съвсем естествен начин.