Nissan Motor Co. е отворен за работа с нови партньори, след като преговорите за сливане с Honda се провалиха, съобщава Ройтерс, цитирайки източници, запознати с плановете на концерна. Nissan разглежда сътрудничество с редица компании, включително с тайванската Foxconn, добавят източниците.
Финансово затрудненият японски автомобилен производител отново е на кръстопът, след като се оттегли от преговорите с по-големия съперник Honda за създаване на голям автомобилен конгломерат, който щеше да се нареди на трето място в света по обем на продажбите - сделка, която щеше да подчертае промените в глобалната автомобилна индустрия.
Главният изпълнителен директор на Nissan Макото Учида се е срещнал с ръководителя на Honda Тошихиро Мибе по-рано в четвъртък, за да каже, че иска да прекрати дискусиите, след като Honda предложи да превърне Nissan в дъщерно дружество, разкрива един от източниците, пожелал анонимност.
Nissan вече е отворена за работа с нови партньори, включително технологични компании, тъй като се стреми да се справи с технологичния катаклизъм, предизвикан от налагането на електрическите превозни средства, софтуерно дефинираните автомобили и новите, бързоразвиващи се китайски производители, изтъкват двама от източниците.
Бизнесът с електромобили на Foxconn се ръководи от бивш висш мениджър на Nissan, Джун Секи, който някога беше смятан за претендент за поста на главен изпълнителен директор на автомобилния производител, преди да бъде назначен Учида.


Виц на деня - 18 декември
Мачовете по ТВ днес (18 декември)
Без ток във Варна на 18 декември 2025
Времето във Варна на 18 декември 2025
18 декември е определен за Международен ден на мигранта
Как китайският износ подкопава бъдещето на поколението Z в Азия
Изкуственият интелект захранва икономиката на Тръмп, но избирателите се тревожат
Ердоган моли Путин да си прибере С-400, за да спечели благоразположението на САЩ
Standard Chartered за AI рисковете
Какви мечки? Анкета на BofA показа растящ оптимизъм сред инвеститорите за 2026 г.
Audi връща А4 – какво да очакваме
Автомобилите с най-добри аудио системи
Mercedes разкри подробности за китайския мотор в новия CLA
Как евтина тръба спестява сериозна сума от гориво
Главният дизайнер на Mercedes напуска
Епъл - копие на майка си Гуинет Полтроу
Радостин Василев обеща да има "голям бой" в парламента
Владимир Путин нарече европейските лидери "малки прасета"
Отиде си големият Боян Радев
Вандализъм в столичния квартал "Мотописта”: Над 20 коли осъмнаха с нарязани гуми
преди 10 месеца "ОХТИЧАВА" име парадигмата, а платформата на "Инвестора", е БЪГАВА. От 5+ (НАД 5 !) ГОДИНИ ги приканвам да си инсталират функционалност за (поне 1) възможност за корекция на текста от потребителите но, или не могат, или не желаят, или и двете. НЕ ЗНАМ. КОМЕНТАРИТЕ СТРАДАТ ОТ ТОВА. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 месеца Мога да прогнозирам (макар че, има ли нужда, щом вече е факт) подобно закъснение и при Хонда; Шведите гълтат вода, VW нецензурни ясно, ще ли хи бъде или не, Тесла слезе от Олимп...Да. И ПРИЛИКАТА между всички тези компании е помайването и игнориранео на фостатучно добре нашепнатата им концепция на многоклетъчната батерия и сляпото придържане към охточавата парадигма на клетките с огромен капацитет. Могат да спечелят всички те но, това което и както го правят, вече е изчерпано. ФАКТ. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 месеца Безценни колеги ор СИС (Страната на Изгряващото Слънце), вместо това, да потърси нови РАБОТЕЩИ ГЛАВИ. Ръце имат,качество имат но, ако не са разбрали, някъде по веригата от висшия мениджмънт до товарното пристанище, най-дефижитна, е свежата мисъл което, им изяжда главата. НЕ СЪЩЕСТВУВА абонамент за Успеха. Дал съм им възможност да дръпнат напред - получих грубо НЕУВАЖЕНИЕ под формата на НЕотговаряне (дори с негативен отговор). Ставащото, в ТОЗИ РЕД НА СЪБИТИЯ, никак не ме учудва. Заслужено е. отговор Сигнализирай за неуместен коментар