Производителят на луксозни автомобили Jaguar представи ново лого и брандинг, преди да се превърне в компания изцяло за електрически автомобили, съобщава BBC.
Британският производител, собственост на Tata Motors, ще представи три нови електрически автомобила през 2026 г., след като спря продажбите на нови автомобили, за да се фокусира върху преоткриването на марката.
Като част от ребрандирането Jaguar представи ново лого заедно с нов дизайн на дива котка в скок и маркетингови послания.
Новото лото, изписано като JaGUar, „неусетно съчетава главни и малки букви в една визуална хармония“, заяви компанията.
Снимка: Jaguar
Jaguar, която има обекти в цяла Великобритания, обяви прехода си към електрически превозни средства през 2021 г.
Управляващият директор Роудън Глоувър заяви, че изтеглянето на нови автомобили от продажба е „умишлено“, тъй като компанията се опитва да създаде бариера между старите и новите модели.
„Трябва да променим възприятията на хората за това какво представлява Jaguar”, каза той. „А това не е просто и лесно да се направи. Така че наличието на пауза между старото и новото всъщност е много полезно.“
Главният творчески директор на Jaguar Land Rover (JLR) Гери Макгавърн заяви, че „корените на Jaguar са в оригиналността“ и че основателят сър Уилям Лайънс е вярвал, че компанията „не трябва да е копие на нищо“.
Новият бранд Jaguar е „с въображение, дързък и артистичен“, както и „уникален и безстрашен“, добавя той.
Първият автомобил от новия бранд ще бъде GT с четири врати, заявиха от JLR по-рано.