Поляризацията в политиката в САЩ е една от причините Ford Motor Co. да забавя производството на своя първи електрически пикап, изтъква председателят на автомобилният производител Уилям Форд, цитиран от Bloomberg.
„Сините щати (които гласуват предимно за демократите – бел. ред.) казват, че електромобилите са страхотни и трябва да ги приемем възможно най-скоро поради климатични причини“, изтъква Форд в интервю за New York Times. „Някои от червените щати (които предпочитат да дадат своя глас за републиканците – бел. ред.) казват, че те е точно като ваксините, които ни се предлагат от правителството, въпреки че не ги искаме. Никога не съм мислил, че ще доживея деня, когато нашите продукти са толкова силно политизирани, но те са”, изтъква още председателят на концерна.
Ford обяви миналата седмица, че временно съкращава смените в завода си в Диърборн, Мичиган, който сглобява пикапите F-150 Lightning, позовавайки се на проверки на качеството и проблеми с веригата на доставки. Във вторник местният конкурент General Motors Co. заяви, че ще отложи отварянето на втората си фабрика за електрически пикапи в Мичиган, „за да управлява по-добре капиталовите инвестиции, като същевременно се опита да отговори на увеличеното търсене на електромобили“.
Американският президент Джо Байдън и бившият държавен глава Доналд Тръмп имат коренно различни виждания за електромобилите. Байдън иска половината от продажбите на нови превозни средства в САЩ да представляват електрически модели до края на десетилетието и подписа няколко закона по време на своето управление, които предлагат стимули за потребителите, производителите на автомобили и батерии и операторите на зарядни станции. Тръмп пропусна републиканския кандидат-президентски дебат миналия месец, за да се аргументира пред гласоподавателите в Мичиган, че преминаването към електромобили ще обрече автомобилната индустрия в САЩ.
Електрическите автомобили също стават част от културните войни на държавно ниво. Докато Калифорния и други щати изискват превозните средства с нулеви емисии да съставляват все по-голям дял от продажбите на производителите, властите в Уайоминг въведоха законодателство в началото на тази година, което трябва да забрани продажбата на електромобили в щата до 2035 г.
преди 1 година хихи ... как е друзя антиваксъре-газовици ?! кисело ли е грозденцето ?! продажбите в ЕС са друга бира ... https://***.acea.***/figure/fuel-types-of-new-passenger-cars-in-eu/ отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година Имат си поръчки Тесла - Мъск прави пари. хАмерика е свободна страна и всеки има право на избор. *КОЙто иска се качва на електричка и обратното... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година Защото са същият тип ненужен, безполезен, неработещ за целите, непроверен булшит, който пак се опитват принудително да ни изнасилят да използваме. "Превозните средства с нулеви емисии" - нещо като "94% ефикасни", а? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година Основната разлика е че републиканците не забраняват електромобилите и оставят клиентът да решиш каква кола да си купя отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година *Председателят на Ford: Електромобилите биват политизирани като ваксините* - Всеки гледа от своята си камбанария, затова г-н Уилям Форд не вижда, или предпочита да не коментира много по-сериозният проблем - тоталното политизиране на икономиката. Това явление е неотменен атрибут на комунистическата доктрина. Все по-наглото налагане на бизнеса на централно-командната технология на управление с декрети и директиви е резултат от узурпирането на политическата власт от пребоядисани в зелено коммунета. отговор Сигнализирай за неуместен коментар