Volkswagen AG преговаря с китайския стартъп за електрически превозни средства Zhejiang Leapmotor Technology за евентуално сътрудничество с марката на германската група Jetta, съобщава Ройтерс.
Съвместно предприятие между VW и държавния китайски автомобилен производител FAW Group обмисля да придобие електромобилна платформа от Leapmotor, информира финансовата медия Cailianshe..
Leapmotor представи в понеделник новата платформа, разработена за производство на превозни средства, за която изпълнителният директор Джу Дзянмин каза, че иска да лицензира за употреба от други автомобилни производители.
Джу посочи пред журналисти, че неговата компания води напреднали преговори с две чуждестранни фирми за подобно партньорство, включително с нов играч в сегмента на електромобилите, който планира да произвежда модели, разработени върху архитектурата на Leapmotor за пазари, различни от Китай.
Leapmotor изтъква, че новата архитектура "Четирилистна детелина" има интегрирана изчислителна платформа, способна да контролира всички интелигентни функции, включително автономното шофиране и прилежния, вградени в интелигента купе.
Компанията е постигнала икономии на разходите с тази архитектура чрез намаляване на използването на контролери и кабели.
Според Джу Leapmotor използва решения, които намалят разходите за материали за превозно средство с 500 юана (70 долара).
Компанията вече планира да пусне следващото поколение електромобили, базирани на платформата, през 2025 г., което ще включва подобрения в изчислителните възможности и интелигентни купета, добавя Джу.
Той основава Leapmotor през 2015 г. с подкрепата на инвеститори, включително Shanghai Electric Group Corp и Hongshan.
В компанията работят над 2000 инженери, като през първото полугодие тя успява да продаде 44 500 превозни средства, което е с 14% по-малко спрямо същия период на 2022 г.
преди 1 година До: zelka007Мен кво ме интересува кво прави за 2 млн коли.Мен ме вълнува с колко намаля цената на моята. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година Нямаше ли да се борим срещу нарастващото влияние на Китай, какви са тия сделки с китайците? Вaгените нямат ли компетенции да си направят сами електромобилна платформа? Или не могат да намерят 2000 инженера у немско, при все че толкоз народ отиде при тях? Ко трябва ше им пратим Кухао, той е поне за 300 инженера, все пак има диплома от МЕИто. :] отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година До: evlogi ... 100хил х $70 на година колко прави ?! ами 2,5млн х $70 на година ?! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година "....Според Джу Leapmotor използва решения, които намалят разходите за материали за превозно средство с 500 юана (70 долара)...."Малиии...Ми те ще станат без пари уе... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година радка пиратка разцепи Косио Самоковеца https://***.youtube.com/watch?v=_CrdgiNt2FM отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година САНДОКАН С ДВАТА НОЖА https://***.youtube.com/watch?v=d1oox8oksYs отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година ТОПЕНЕРДЖИ СЕ ПРЕВЪРНА В ЦЕНТРАЛЕН ПРОБЛЕМ НА БЪЛГАРО-РУСКИТЕ ОТНОШЕНИЯhttps://***.dnevnik.bg/print/arhiv_pari/1997/07/01/1438744_topenerdji_se_prevurna_v_centralen_problem_na/ отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година https://***.youtube.com/watch?v=X3295YpPN_Y отговор Сигнализирай за неуместен коментар