Обновеният SUV Cayenne на Porsche
Porsche показа обновения Cayenne, който започва на цена малко под 100 хил. долара и включва по-мощен двигател, актуализирано шаси и нов интериор. Микаел Шецле, продуктов директор на компанията, описа превозното средство като „едно от най-мащабните надстройки на продукта в историята на Porsche“.
Доставките на Porsche паднаха с 2% в Китай миналата година на фона на анти-Covid Мерките и засилващата се местна конкуренция.
Nissan показа футуристични електромобили
Японският концерн Nissan представи два концептуални електромобила, насочени към китайските шофьори - спортния кабриолет Max-Out и SUV-а Arizon. Производителят започва да приема заявки и за своя кросоувър e-Power X-Trail.
Arizon разполага с нов виртуален личен асистент на име Eporo, който е в състояние да взаимодейства с пътниците като човек. Освен това разполага с интерактивна система за осветление, която може да разпознава хората и автоматично да адаптира осветлението според техните предпочитания.
През февруари Nissan увеличи целта си за продажби на електрически превозни средства в Европа и Япония, но намали целта за електрификация в Китай до 35% от 40% през фискалната 2026 г.
Футуристичният модел на Nissan Max-Out. Снимка: Bloomberg L.P.
Китай „е един от най-сложните в технологично отношение пазари в света“, признава главният оперативен директор Ашвани Гупта.
В интервю за Bloomberg Гупта каза, че Nissan ще пусне седем електромобила до 2026 г. и че 80% от гамата му ще бъде напълно електрифицирана до 2030 г. Той също така посочи, че преговорите с партньора в алианса Renault SA са били „много конструктивни“ и че Nissan се ангажира да пренесе съюза в „нова ера“.
Xpeng се стреми към международна експанзия
Докато новите електромобилни концерни в Китай изпитват затруднения да се разширят отвъд граница, президентът на Xpeng Браян Гу казва, че целта на компанията е международните ѝ продажби в крайна сметка да допринесат значително за печалбата.
„Виждаме страхотна възможност за международния пазар“, изтъква Гу в интервю за Bloomberg в кулоарите на автомобилното изложение. „Но също така осъзнаваме, че това е дълго пътуване, няма как веднага да започнем с големи продажби в много страни. Вероятно ще са необходими няколко години, за да се изгради глобална марка и пазарно присъствие“, прогнозира той.
Компанията показа своя SUV G6 по-рано във вторник, като Гу заяви, че очаква колата да бъде важен двигател за растежа на компанията.
Новият модел на Xpeng G6. Снимка: Bloomberg L.P.
BYD разкри суперавтомобил от луксозната гама
Китайският пазарен лидер при електромобилите BYD представи електрически суперавтомобил под новата си марка за луксозни превозни средства Yangwang, навлизайки смело в сегмента от най-висок клас, с което цели да затвърди господството си в Китай.
Колата, наречена U9, беше в центъра в вниманието в Шанхай. С елегантен дизайн моделът предлага висока производителност и бързо ускорение, изтъква главният дизайнер на BYD Волфганг Егер.
Компанията също така предостави още подробности около своя SUV U8, който може да измине 1000 километра с едно зареждане на батерията и който се предлага за 1,1 млн. юана (160 хил. долара). Резервациите са налични от вторник.
преди 1 година До: aldy Кво скимтиш бе, ушшанка? Най-продаваемата кола на китайския пазар е немска, модел на Филксваген, а втората е японска - Тойота Корола. Бегай де плещиш глупости другаде. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година Най-големият автомобилен пазар в света. Паричната маса в Китай е над $27 трилиона, повече от тази на ФАЩ, ФРГ и Япония, взети заедно. Да се изолират от такъв голям пазар за западняците е все едно сами да си окачат въжето на шията. Не че няма да го направят, но след тях дълго ще мирише на лешшш. отговор Сигнализирай за неуместен коментар