Американският автомобилен концерн General Motors Co. (GM) заяви късно в петък, че временно е спрял платените си реклами в Twitter, след като Илон Мъск придоби социалната мрежа, пише Ройтерс.
От GM посочиха, че поддържат връзка с Twitter "за да разберат посоката на платформата при новото ръководство".
Twitter не отговори веднага на запитвания за коментар. Мъск също така е и главен изпълнителен директор на производителя на електромобили Tesla - конкурент на GM.
През второто тримесечие продажбите на реклами са имал дял от над 90% в приходите на Twitter. По време на презентация, насочена към рекламодателите през май, някои от тях, включително някои брандове, вече бяха скептично настроени и имаха опасения за бъдещето на Twitter.
В навечерението на окончателното придобиване на социалната мрежа, Мъск публикува послание, с което заяви, че "Twitter очевидно не може да се превърне в безплатен за всички адски пейзаж, където може да се казва всичко без последствия!... Twitter се стреми да бъде най-уважаваната рекламна платформа в света, която подсилва вашия бранд и разраства бизнеса ви".