Американският електромобилен концерн Tesla Inc. инвестира повече за научноизследователска и развойна дейност (R&D), отколкото всеки друг автомобилен производител. Според данни, представени от StockApps.com, компанията, водена от милиардера Илон Мъск, харчи по 2984 долара за R&D на произведен автомобил. Това е три пъти над средното ниво за индустрията и надвишава общите разходи в тази връзка на Ford, General Motors и Chrysler на един автомобил.
„Tesla харчи повече от всеки друг производител на автомобили за научноизследователска и развойна дейност, за да запази лидерската си позиция при технологиите за електромобили. И ако ги попитате, те ще ви кажат, че това е ключът към удовлетворяването на клиентските нужди – това е, което ги поддържа в бизнеса”, изтъква Едит Ридс от StockApp.
Инвестицията на Tesla в R&D се изплаща
Превозните средства на Tesla не само подкрепят опазването на околната среда. Те също така допринасят за развитието на безопасността в превозните средства и технологичната интеграция. Ангажиментът на Илон Мъск да отделя време за разработване на нови продукти и услуги е това, което прави Tesla успешна, изтъкват от StockApps.
Tesla е известна със своите амбициозни производствени цели. Така че, ако някой ще инвестира в превръщането на тези мечти в реалност, това е той. И можете да видите защо: докато повечето производители на автомобили се фокусират върху маркетинга, който акцентира върху тяхната марка, Tesla се фокусира върху превръщането на всеки автомобил в част от едно иновативно инженерство.
tesla
Разходи за реклама?
Освен това разходите на Tesla доказват, че тя е фокусирана върху бъдещето за разлика от други производители. Докато Tesla не харчи нищо за реклама за своите автомобили, средната стойност за индустрията възлиза на 485 долара на автомобил. Това допълнително илюстрира, че потребителите искат да купуват превозни средства заради тяхната функционалност и разчитат на препоръки, а не на дизайнерски изпипани реклами.
Липсата на рекламен бюджет на компанията е дори по-впечатляваща от разходите за R&D. Уникалният бизнес модел на Tesla се разкрива напълно, когато вземем предвид какво харчи конкуренцията на едно превозно средство за реклама. В тази връзка Ford и Toyota харчат съответно по 468 долара и 454 долара на автомобил. А от своя страна GM и Chrysler заделят по 394 долара и 664 долара.