IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Европейската централа на Great Wall отвори врати в Мюнхен

Очаква се броят на служителите в обекта да нарасне до 300 души през следващата година

13:07 | 22.11.21 г.
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;Great Wall Motor</em></p>

Снимка: Great Wall Motor

След като китайският автомобилен производител Great Wall Motor направи своя европейски дебют по време на автомобилното изложение IAA Mobility в Мюнхен през септември с представянето на премиум марката Wey и бранда за електрически коли Ora, компанията откри и своя централа в германския град. Очаква се броят на служителите в обекта да нарасне до 300 души през следващата година, съобщава Automobilwoche. 

"Като един от най-успешните производители на автомобили в Китай, ние вече успешно се утвърдихме на много международни пазари. Налагането в Европа е важен етап за Great Wall Motor. Имаме амбициозни цели и за този пазар", споделя Цяо Сянхуа, главен изпълнителен директор на концерна за Европа.

Тази стъпка е необходима, за да може Great Wall да станете конкурентен автомобилен производител в глобален мащаб, добавят от компанията.

С отварянето на европейски център в Мюнхен Great Wall се стреми да засили сътрудничеството между регионалното ръководство и периферните представителства и доставчици. Плановете на концерна включват и инвестиции от страна на Baoding Great Wall Holding по цялата верига на доставка. Отделно, Great Wall предвижда и създаването на отделен продукт чрез своето технологично звено SVolt.

Подразделението ще инвестира общо 2 млрд. евро в изграждането на два обекта в Заарланд. Очаква се тези обекти да представляват модерна фабрика за производство на клетки за батерии с капацитет от 24 гигаватчаса, както и съоръжение за окомплектоване на клетки.

Технологията за производство на тези батерии трябва да осигури пробег от над 800 километра с едно зареждане. Експлоатационният живот на такъв продукт ще бъде над 15 години или 1,2 млн. изминати километра, съобщава Electroauto-News.

В същото време компанията планира да ангажира потребителите с дизайна на своите автомобил, създавайки платформа, на която клиентите ще могат да взаимодействат с нейните марки.

„Искаме да включим нашите потребители в процеса на разработване на продукта“, изтъква Цяо.

В началото на годината Great Wall обяви, че планира да пусне своя първи водороден автомобил в рамките на 2021 г. Great Wall е инвестирала 2 млрд. юана (305 млн. долара) през последните пет години за разработване на технологии, свързани с водородната енергия, които могат да се използват при превозните средства, както и за морския и железопътен транспорт.

Основателят на концерна Вей Дзиендзюн посочи, че Great Wall ще инвестира още 3 млрд. юана през следващите три години, като планира да стане една от трите най-големи компании за водородни превозни средства до 2025 г.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 17:09 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Новини виж още

Коментари

Финанси виж още