IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Stellantis ребрандира своя европейски бизнес за търговия на дребно

По този начин концернът цели да стимулира онлайн продажбите, като се стреми да увеличи техния дял до 25% към 2030 г.

11:13 | 11.11.21 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Bloomberg L.P.</em></p>

Снимка: Bloomberg L.P.

Автомобилният концерн Stellantis ребрандира своето европейско подразделение за търговия на дребно на Stellantis & You, Sales and Services с цел да увеличи дела на онлайн продажбите до 25 процента към 2030 г., съобщава Automotive News Europe. 

Звеното, което според Stellantis, е втората по големина компания за дистрибуция на автомобили в Европа, комбинира бизнесите PSA Retail и Motor Village на Fiat Chrysler Automobile (FCA). През януари PSA Group и FCA се обединиха, с което поставиха началото на Stellantis.

Ребрандираното подразделение ще действа в 11 европейски страни плюс Мароко. Сайтът на бизнеса е обновен и предлага продажби на нови и употребявани превозни средства, следпродажбени услуги и отдаване под наем.

Британското подразделение на PSA Retail, Robins & Day, ще промени името си на Stellantis & You, Sales and Services през следващата година.

Голяма част от новите превозни средства, предлагани към този момент на сайта, са продукти на марките Peugeot, Citroen, Opel и DS. Предлагат се и употребявани автомобили от марки, различни от тези под чадъра на Stellantis.

В списъка с услуги попадат още продажба на резервни части и онлайн инструмент за собствениците, които продават автомобилите си на звеното за търговия на дребно.

Stellantis сигнализира за намерението си да преработи своя модел на продажба и дистрибуция в Европа. Концернът уведоми дилърите, че ще отмени съществуващите договори след 1 юни 2023 г. Премиум марките, включително Alfa Romeo, Lancia и DS, ще преминат към нов модел, при който автомобилният производител притежава акциите, а не франчайз дилърът.

Освен че се стреми да увеличи дела на онлайн продажбите, звеното иска да увеличи своята рентабилност с 50 на сто до края на това десетилетие.

Подразделението е ръководено от Ан Абад, вицепрезидент „Търговия на дребно“ в Stellantis.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 03:20 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Новини виж още

Коментари

Финанси виж още