Шведският производител на електрически превозни средства Polestar ще удвои своята глобална верига от търговски обекти до 100 броя през тази година, като дъщерното дружество на Volvo Cars очаква, че през 2022 г. ще разполага с 200 локации, съобщава Automotive News Europe.
"Това е напълно възможно с разширяването на пазара, което разглеждаме", посочва директорът на глобалните продажби в Polestar Майк Уитингтън.
Конкурентът на Tesla, който планира да пусне в продажба Polestar 2, за да предизвика Model 3, развива гъвкава дефиниция за търговските локации.
Това включват и т.нар. Polestar Spaces, водещите магазини на марката, които обикновено са локализирани в градски центрове като този в Мюнхен.
Новата версия на тези обекти се нарича Polestar Destinations (Polestar локации), които ще бъдат разположени на големи, лесно достъпни извънградски места, където марката ще извършва и предаването на вече закупените от потребителите автомобили.
„Това ни позволява да разширим отпечатъка си и да дадем на клиентите избор на формати", изтъква Уитингтън.
Общото между всички локации е, че там клиентите могат да научат повече за марката, да изпробват продукта и дори да поръчат колата онлайн с помощта на специалист от Polestar.
Polestar
Изпълнителният директор на Polestar за Великобритания Джонатан Гудман също разкри, че докато повечето автомобилни концерни се надяват да превърнат в продажба около 8-9% от тестовете на своите продукти от клиенти, процентът на успех на компанията е „значително над това“.
Polestar обмисля листване на борсата чрез сливане с компанията със специално предназначение (SPAC) Gores Guggenheim. Сделката може да създаде компания с общи активи на стойност от около 25 млрд. долара. Тъй като сделката още не е финализирана, е възможно условията по сливането да бъдат променени или преговорите да се разпаднат.
Производството на второто превозно средство и първия електромобил на компанията Polestar 2 стартира през март в китайската фабрика на Zhejiang Geely Holding Group, компанията-майка на Volvo, в Луцяо. През септември 2020 г. Polestar обяви, че планира да започне производството на още един автомобил - Polestar Precept, чийто интериор ще бъде изграден от рециклирани пластмасови бутилки и корков винил, както и от възстановени рибарски мрежи.