IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Volkswagen ще инвестира в стимулиране на продажбите в Германия

Инвестицията е насочена към интензивното обучение на дилъри относно продуктите и услугите, които концернът предлага, както и за стимулиране на дигитални продажби

22:58 | 26.05.21 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;Liesa Johannssen-Koppitz/Bloomberg</em></p>

Снимка: Liesa Johannssen-Koppitz/Bloomberg

Германската автомобилна група Volkswagen обяви, че ще направи голяма инвестиция, чрез която да разшири своите дигитални и физически продажби в Германия до 2023 г., съобщава Automotive News Europe. 

Инвестицията, която според автомобилния производител е най-голямата по отношение на продажбите на дребно на родния му пазар, ще се съсредоточи върху интензивното обучение на дилъри относно продуктите и услугите, които концернът предлага, както и за надграждане на шоурумите и стимулиране на дигитални продажби, насочени към нови и употребявани автомобили.

В същото време VW подготвя онлайн пазар за дилъри, който ще бъде пуснат още това лято.

„Нуждаем се от близост с клиентите и местно присъствие“, заяви директорът „Продажби и маркетинг“ в едноименната автомобилна марка Клаус Зелмер. „Ориентацията към клиента означава също да се вземат предвид сериозните промени в поведението при купуване. Нашата система за продажби трябва да бъде достъпна за клиентите както онлайн, така и офлайн", добавя той.

Целта на инвестицията е да се подобри клиентския опит и да подпомогне дилърите. Планът включва също така интензивно обучение по електрическа мобилност.

Педро Пачеко, анализатор в Gartner, смята, че инвестицията на VW показва, че автомобилните производители ще изменят своите търговски дейности, най-вече защото е необходим нов подход към клиентите, търсещи електрически автомобили и алтернативни решения за мобилност.

Зелмер каза още, че компанията иска да зададе нови стандарти за изживяването на клиентите по време на покупката, лизинга или обслужването на техните превозни средства.

Автомобилният производител удвои доставките на изцяло електрически превозни средства и увеличи продажбите на своите плъгин хибриди през първото тримесечие.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 01:33 | 14.09.22 г.
Най-четени новини
Още от Новини виж още

Коментари

Финанси виж още