Притежаваната от японския концерн Toyota Motor Corp. премиум марка Lexus ще представи своята „нова визия“ тази пролет чрез концептуален автомобил, бележещ цялостната трансформация на нейното продуктово портфолио, съобщава Automotive News.
Снимките на концептуалното превозно средство, споделени от компанията, показват предната и задната част на автомобила, като за момента марката предоставя само оскъдни подробности около своя проект.
„Тази пролет ще разкрием новата си визия заедно с новата концепция, която илюстрира намеренията ни относно бъдещето и бележи началото на следващото поколение Lexus“, заявяват от компанията. „Освен това ще пуснем първия модел под новата визия през тази година и ще продължим да представяме нови модели през следващите години“, добавят от марката.
Lexus посочва още, че продажбите ѝ в световен мащаб са спаднали с 6% до 718 715 автомобила през 2020 г., тъй като пандемията от COVID-19 е успяла да засегне търсенето в световен мащаб. Доставките са намалели с 16 на сто през първата половина на годината, след което нарастват с 2% през останалите шест месеца.
Северна Америка остава най-големият пазар на Lexus въпреки спада от 9% през 2020 г., когато компанията продава 297 000 превозни средства.
Китайският пазар запазва своята втора позиция, отчитайки 11-процентов ръст до 225 000 продадени превозни средства с марка Lexus.