Превозните средства на най-големия автомобилен концерн в света по пазарен дял Volkswagen Group AG отново са най-продаваните автомобили в Германия, докато производители като Mercedes-Benz и BMW печелят допълнителен пазарен дял за периода януари-септември, съобщава сайтът Car Sales Statistics.
Марката Volkswagen Golf остава най-продаваният модел в пределите на германския пазар.
Новите регистрации на пътнически превозни средства в Германия от януари до септември 2020 г. се свиват с 25% до малко над 2 милиона автомобила. Volkswagen остана най-големият автомобилен производител в Германия, докато Mercedes-Benz и BMW разширяват своя пазарен дял. Opel е най-слабо представящата се голяма автомобилна марка в Германия досега през 2020 г., докато Tesla е единственият концерн, регистрирал увеличение на продажбите.
Германският пазар на нови автомобили се свива с 25,5% през първите девет месеца на 2020 г. до едва 2 041 831 автомобила, което е с близо 700 000 по-малко, отколкото през същия период на 2019 г.
Въпреки че продажбите се увеличават с 8,4% през миналия месец, септември е единственият месец тази година с продажби, които значително надвишават тези от миналата година.
автомобили
Регистрации на нови автомобили в Германия, KBA
Volkswagen лесно запази позицията си на най-големия автомобилен производител в Германия през първите девет месеца на 2020 г. Въпреки това пазарният дял на концерна се сви до 18%.
Mercedes увеличи своя дял на германския пазар на нови автомобили до малко над 10%, докато BMW се изкачва с две позиции нагоря спрямо миналата година.
Марките Audi и Ford се смъкват с по една позиция, като продажбите им бяха под средното ниво за пазара. Продажбите на Ford в Германия намаляват с една трета. Opel беше най-слабо представящата се голяма марка автомобили досега през 2020 г. в Германия, при която продажбите намаляват с 46%.
Марките от групата на VW Skoda и Seat остават двата най-добри вносители на автомобили в Германия. В същото време продажбите на Renault се свиват с най-малко от всички компании от челната десетка - само с 15,1%.
Hyundai запази десетото си място въпреки слабите продажби.
Tesla е единствената марка, която регистрира ръст на продажбите в Германия за първите девет месеца на годината. Въпреки че продажбите на американския концерн нарастват с една четвърт, той се изкачва само с три позиции нагоре.