IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Toyota прибира 3,2 млн. автомобила в сервизите си заради дефект

Това е втората мащабна сервизна акция на японския концерн през последните два месеца

17:33 | 07.03.20 г. 2
Автор - снимка
Създател
<p>
	<em>Снимка: Photographer: Stefan Wermuth/Bloomberg</em></p>

Снимка: Photographer: Stefan Wermuth/Bloomberg

Автомобилната компания Toyota обяви, че изтегля в сервизите си за ремонт 3,2 млн. автомобила, продадени в различни държави. Причината е дефект в бензиновата помпа, като първоначално се считаше, че той засяга само колите, реализирани на пазара в САЩ – около 700 000 бройки.

Откритият проблем може да доведе до спиране на двигателя или загуба на мощност по време на движение. Ще бъдат ремонтирани моделите Toyota 4Runner, Camry, Highlander, Land Cruiser, Sequoia, Sienna, Tacoma, Avalon и Corolla, както и Lexus LS 500, LC 500, RC, GS, IS, ES, LX, GX, RX и NX. На всички тях ще бъде сменена бензиновата помпа, като това ще е за сметка на производителя.

От компанията допълват, че собствениците на проблемните автомобили ще бъдат информирани през май за това кога и къде да закарат колите си за ремонт. Това е втората мащабна сервизна акция за японския производител, след като през януари в сервизите бяха привикани 3,4 млн. коли с дефектни въздушни възглавници.

През същия месец беше организирана още една сервизна акция, която засегна моделите на Toyota и Lexus. При тях беше открит дефект на уплътнението на нагревателя на дюзите за миене на предното стъкло. Това можеше да доведе до пожар в автомобила.

Още новини от автомобилния свят четете на Automedia.bg. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 13:15 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Новини виж още

Коментари

2
rate up comment 2 rate down comment 0
ДХДО
преди 4 години
Налага им се да се борят за дял от масовия пазар (не са ролс или ферари) с китайски, корейски, индийски и пр. конкуренция ... няма с какво друго да направят компромис за да продължат да продават, освен с качеството, което предлагат.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 5 rate down comment 2
toto 2
преди 4 години
Митът за високото японско качество ,май отива по-дяволите
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още