Бившият водещ на Top Gear - Джереми Кларксън, направи класация на най-добрите и най-лошите автомобили за отминаващата 2019 г. В списъка на британеца попаднаха моделите от различни сегменти - от хечбекове до спортни коли, съобщава Automedia.bg.
Според британския журналист, няма най-добри класове, сегменти или типове автомобили. Във всяка категория човек може да намери своя идеален или неудачен модел. Затова и той посочва най-различни автомобили, като разкри какво му харесва и какво не у тях.
Кларксън е харесал Audi R8 V10 perfomance quattro, тъй като именно зад волана на това купе разбираш каква трябва да е истинската суперкола - шумна, бърза и неекологична. Всъдеходът Suzuki Jimny, както и досега, има лошо управление и спирачки, но усмивката не слиза от лицето ти през цялото време.
Най-добрите коли на 2019 г.
Карането на Renault Megane RS Trophy водещият сравни с возене на влакче на ужасите, докато Ferrari 488 Pista бе наречено "една от най-вълнуващите, най-красиви и носещи най-голямо удоволствие коли, които някога са правени". В тази група попада и Mercedes-AMG A35 4Matic, който предлага "лудо шофиране, редуващо тласъци и прелитащи край пътя звезди".
Колкото и странно да изглежда, в списъка с най-добрите коли на 2019 г. на Кларксън влиза и Peugeot Rifter GT Line. Френският миниван получава висока оценка заради лесната си управляемост, малкия радиус на завой и комфортното окачване. "Той премина през "лежащ полицай" и дори не разбра", коментира водещият.
Най-лошите коли на 2019 г.
Кларксън посочва и три автомобила, които са го разочаровали. Това са BMW X5 xDrive 30d M Sport (заради прекалено сложната и недоработена електроника), Audi TTS Roadster (прекалено шумна и тресящата се) и новата Toyota GR Supra (тя във никакъв случай не е по-добра от BMW Z4 или Toyota GT 86).


Румен Радев приема още две партии утре
"ДПС-НН": Охраната на Пеевски е от четирима служители на НСО, автомобилът е на партията
Хороскоп за 18 декември 2025
АГ-Варна получи дарение за отделението по неонатология
11 са камерите, поставени в тоалетните на 138 СУ
САЩ и Европа са губещи в Африка, Китай и Русия засилват влиянието си
TotalEnergies не се интересува от активите на Лукойл
TotalEnergies: Диверсификацията е най-важната поука от руската история
TotalEnergies: Силно сме ангажирани със САЩ
TotalEnergies: Газ и ВЕИ ни трябва да центровете за данни
Главният дизайнер на Mercedes напуска
Нова технология разпознава пияните шофьори зад волана
Отмяна на забраната на ДВГ – какво означава това за шофьорите?
Ford обяви промени в стратегията и отписа 20 милиарда долара
Нов картел разтърси автомобилната индустрия в Европа
Денят започва с мъгли утре, към обяд слънцето ще се покаже
Окончателно: НС прие удължителния бюджет
Издадоха червена бюлетина на заподозрения за изчезването на 25 кг злато и 55 кг сребро от съд в Истанбул