Инженеринговият директор на американския пионер за електрически автомобили Tesla няма да се завърне в компанията след отпуската си, пише The Wall Street Journal, позовавайки се на запознат със ситуацията източник, докато автомобилният производител е изправен пред това да докаже, че може да поддържа производството на седана си Model 3.
Дъг Фийлд, който беше инженерингов старши вицепрезидент, се оттегли от работата си на ръководител по производството за автомобилния производител от Силициевата долина в началото на май. По това време говорител на Tesla каза: „Дъг иска просто малко време да си почине и да прекара със семейството си. Той не е напуснал Tesla”.
Запознати със ситуацията източници са вярвали, че той ще се върне шест седмици по-късно, но той не го направи.
Оттеглянето му е едно от няколкото напускания на мениджъри най-високо ръководно ниво през последните две години, откакто Tesla се мъчи да пусне на пазара Model 3, чиято цена е по-ниска от останалите ѝ луксозни автомобили, част от плана компанията да се превърне в същински автомобилен производител.
В понеделник Tesla съобщи, че е изпълнила дълго забавената си цел да произвежда по 5000 автомобила Model 3 на седмица и че цели да увеличи производството на 6000 седмично до август.
Освен производството на Model 3 Tesla се стреми да създаде нови продукти, включително и компактния спортен джип Model Y, за който главният изпълнителен директор Илон Мъск заяви, че иска да представи през март и чието производството следва да започне през първата половина на 2020 г.
Производителят на автомобили потвърди в изявление в понеделник за напускането. „След почти пет години в Tesla Дъг Фийлд напусна“, се казва в изявлението. „Искаме да благодарим на Дъг за усилената му работа през годините и за всичко, което направи за Tesla”.
Фийлд не е бил открит за коментар от WSJ. Той е ключов лидер за Tesla от присъединяването си към компанията през 2013 от Apple Inc. Фийлд ръководеше инженеринг дейността на автомобилната компания, а миналата година му беше връчен и надзорът върху продукцията, докато Мъск не се завърна на тази позиция миналата пролет.
Фийлд е допринесъл за по-лесната направа на Model 3 с опростена технологична сложност, за разлика от предишните модели.
Поне 50 от висшите ръководители от Tesla са си тръгнали от компанията през последните 24 месеца, отчасти поради придобиването на SolarCity Corp. Мъск смята, че изпълнителният екип е в съответствие с екипите на другите големи компании и обяви планове за реорганизация на мениджмънта, целящи понижаване на броя на мениджърите.
преди 6 години нищо, продължавай да правиш вятър с уста ... не си първия балък дето е скептично настроен към новите неща, не за друго, а защото просто не ги разбира ... повечето хора са като теб. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години И да не забравим да погледнем движението на хартията :)На 29 юни - 342.95На 2 юли - 359,81 (това след обявяване на блестящия резултат)В момента - 321.15, по-ниско дори отпреди новината :) Явно пазарът не е толкова оптимистичен като дървесината във форума отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Ми спри да шумиш тогава, че ще ти окапят листенцата отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години ти му говориш, то ти приказва ... аз отдавна се уморих (ако не си заблязъл), за това и спрях да споря с дървета. Само помолих дърветата да спрат шума !като е излъгал (квото САМО ти твърдиш че е направил), щеше да го съдят и да иде в затвора, така се случва при публичните компании, а той не е ... защотот не е излъгал, елементарна логика, която очевидно ти е сложна .... как да продължа по натам ? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Верно нямаш умора... Да не е първият случай, когато Мъск е излъгал ? Помним какъв шок беше при данните за Q1, как му бяха скучни въпросите и т.н. Като толкова добре върви компанията (която сега чак станала истински автомобилен производител - досега какво е била - сам си отговори), защо я напускат меринджеите ? Що не седят да си осребрят опциите ? Ако са били толкова некадърни - кой ги е назначил ? Ще ти цитирам тракера на Блумбърг, на когото вярвам повече: "Our best estimate is that Tesla has manufactured 42,672 Model 3s so far, and is now building approximately 4,412 a week." Картинката за производствения ритъм е тук: https://***.bloomberg.com/graphics/2018-tesla-tracker/По-интересното е, че дори 5К коли на седмица НЕ гарантират печалба за холдърите, а са по-скоро някаква виртуална BE точка, дето уж щял да спре да губи.... Ще гледаме - сеирът е пред нас... В същото време за пример Нисан-Лийф вече има инсталиран капаците за 250'000 коли на година (нещо, което Маск тепърва има да покаже) при цена от 29'000 долара, доста под обещаната за Теслата, при абсолютно сходни спецификации за Т3 и Лийфа... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години луд умора няма и не иска да млъкне :):) ... като излезнат по пълни данни като му дойде времето желанието ти ще бъде изпълнено, но надали и тогава ще млъкнеш :):) тогава сигурно ще искаш годишните данни :)Всяка публична компания е ЗАДЪЛЖЕНА да дава такава информация, а пък ако излъже ... както само ТИ твърдиш че бил направил, нали знаеш кво ще му се случи! ... там не е цацата на власт отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години За да повярваме, че се произвеждат по 5000 коли на седмица има две условия:1. Има цял един календарен месец, в който са произведени поне 21786 колиИЛИ2. Маск да даде публично информация колко точно коли е произвел предишната И следващата седмица. Вече видяхме веднъж случай, последната седмица на Април, когато се пъна, че е произвел нещо си, после се оказа, че просто е поразместил данните от предишната и следващата седмица. отговор Сигнализирай за неуместен коментар