По-рано тази година американската компания Tesla бе принудена да изтегли в сервизите си 125 000 електромобила Model S, при които беше открит проблем с кормилната рейка. Според американския производител вината е на фирмата Bosch, която доставя механизмите и съответно тя трябва да поеме разходите по ремонта им.
Проблемът е в болтовете на кормилното устройство, които при студено време може да ръждясат. В Tesla обаче решиха да заменят болтовете на всички свои автомобили, а не само на тези, които се карат в районите с по-суров климат. Така в сервизите са привикани 125 000 седана Model S, произведени през периода 2016-2018 г.
Любопитното е, че за опасността от ръждясване първи обявиха собственици на електромобила в онлайн-форумите на Tesla. Едва тогава компанията на Илон Мъск реши да направи проверка на случая и съответно да организира сервизната акция, която ще стартира в края на май.
Представители на Bosch засега отказват да коментират ситуацията, но това не е първият случай, в който компанията е обвинявана от свои партньор. Производителят на автомобилни компоненти бе забъркан дори в скандала с манипулираните дизелови двигатели на Volkswagen, след като се оказа, че именно той е произвел програмното оборудване за проблемите модели.
Още новини от сектора на автомобилите четете в Automedia.bg!
преди 6 години Те могат да претендират за какво ли не, но всички се решава в съда или в извънсъдебно споразумение, според каквото пише в големите папки с договорите. Бош не са от вчера в бизнеса, за разлика от някои други. Отделно ми се чини, че мошеникът не е в позиция да диктува - изгубили доставчик, производството директно пада... А друг едва ли ще се натиска да доставя на компания пред фалит. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Хъм, статия в която Тесла не фалира!!!Инвестор май сте пропуснали да ни съобщите, че в деня на победата, Мъск е бил забелязан с папки документи да влиза в съда за да иска защита от кредиторите при несъстоятелност!!!хахахаха отговор Сигнализирай за неуместен коментар