Японската компания Toyota е убедителен лидер по продажбите на световните пазари при отделните марки през първите 2 месеца на 2018 г., сочи статистиката на организацията за анализи на автомобилните пазари focus2move.
За януари и февруари Toyota е продала 1 358 225 автомобила, което е с 2,9% повече от същия период за 2017 г. Интересното е, че само през февруари японците записват спад от цели 4,9%, като резултатът за този месец е 640 554 продажби.
Втората позиция е за германската марка Volkswagen, която също е успяла да преодолее границата от милион продажби за първите два месеца на годината. При немците се отчита увеличение с 4,1%, като само за февруари то е 0,5%.
В първата тройка попада и американският бранд Ford с 841 207 продажби (415 175 бройка само за февруари). Марката обаче записва понижение и през двата месеца от годината в сравнение със същия период за 2017 г.
Топ 10 по продажби при марките за 2018
Заб. В първата колона е мястото на марката, във втората - нейното име, а в третата - продажбите за първите два месеца от 2018 г. В четвъртата е посочен само резултатът за февруари, а в последната - разликата спрямо първите два месеца на 2017 г.