Продажбите на Mercedes-Benz се увеличават през миналата година до рекорден максимум. Това дава възможност на германската група да защити титлата си на водещ световен производител на луксозни автомобили, предава ДПА.
Компанията е продала около 2,3 млн. коли в света през миналата година, което е повишение с 9,9 на сто спрямо 2016 г. и е седма последователна година на растеж в продажбите за концерна от Щутгарт.
С Mercedes-Benz, който е основната ни марка, през 2017 г. отново сме най-продаваната марка луксозни автомобили, коментира Дитер Цече, главен изпълнителен директор на компанията майка Daimler.
През декември продажбите на Mercedes-Benz се увеличават с 1,7 на сто спрямо ноември до 193 534 броя.
Можем да се гордеем с това постижение и да го надграждаме, казва шефът на Daimler на фона на търсенето за новите модели Е-класа и автомобили с висока проходимост на компанията, което подпомага растежа на продажбите.
Китай вече е най-големият национален пазар за колите на Mercedes-Benz, където продажбите скачат с почти 26 на сто през миналата година до рекорд за най-големия автомобилен пазар в света.
Търсенето на автомобилите на компанията в Европа също достига исторически максимум през 2017 г. с растеж на продажбите от 6,4 на сто. В САЩ обаче е отчетено свиване на продажбите с 0,9 на сто.