Новата версия на модела Renault Zoe, която е най-добре продаваната електрическа кола в Европа, използва нови електромотор и батерии. Акумулаторите имат капацитет от 41 кВтч, като предоставят пробег с едно зареждане от завидните 400 км. Въпросният пробег обаче е измерен по компрометираната европейска система NEDC, която ще бъде заменена с нова от 2017 г. Именно затова френският производител уточнява, че реалният автономен пробег на Zoe ZE 40 е около 300 км, което също е впечатляващ резултат.
Въпросният нов акумулатор е доставен от LG Chem, а теглото и размерите му са аналогични с предлаганите до момента батерии с почти двойно по-малък капацитет - 22 кВтч.Задвижващият електрически двигател също е претърпял промени, като вече развива 66 киловата, или близо 90 к.с. Все още не е официално потвърдено, но се очаква новият Zoe ZE 40 да предложи и система за по-бързо зареждане на батериите.
Към момента са известни единствено цените на модела за пазара в Холандия. Там новият Zoe ZE 40 стартира от 31 890 евро. Френската компания ще продължи да предлага и старата версия на Renault Zoe с пробег 240 км и мощност 52 киловата (78 к.с.). Нейната цена започва от 29 390 евро.
преди 8 години Ако се движи равномерно - Ако е гладък пътя - Ако са напомпали гумите яко - Ако я кара малко китайче Ако Ако Ако наистина батерията е 40квч това зимата няма да може да минава и 100км в БГ отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Добра сметка си направил. По принцип, кола, около 1 тон и малко за да се движи равномерно с около 100 км/ч и трябват реално не повече от 15-20 коня. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години То това добре, ама ако вместимостта на батерията е 41 киловат часа, това означава, че колата ще може да се движи 4 часа, потребявайки по 10 киловата, което е около 15 конски сили. За да измине 400 километра ще трябва през тези 4 часа да се движи със 100 километра в час. Което въобще не ми изглежда възможно с 10 киловата отговор Сигнализирай за неуместен коментар