Представеното преди едва година ново поколение на Nissan Navara премина през модернизация. Тя засяга най-вече оборудването и двигателите на пикапа, които вече покриват стандарта Евро6.
Агрегатът за модела е познатия 2,3-литров турбодизел dCi, развиващ 160 или 190 к.с. Моторът е снабден с нова система за селективна каталитична редукция (SCR), както и с AdBlue, благодарение на което изхвърля в атмосферата само 159 г/км вредни С02 емисии (с 8 г/км по-малко в сравнение с Евро 5b+ дизелите). Според информацията от Nissan новата Navara е лидер в сегмента по този показател.
Съществено редуциране е постигнато и по отношение на емисиите на азотен окис (NOx), като средното потребление на гориво е сведено до 6,1 л/100 км, или с 0,3 литра по-малко от преди. Интегрираната система AdBlue разполага със 17-литров резервоар, който е достатъчен за преминаването на 11 500 км.
За намаляването на разхода на гориво спомага и новата система Idle-Stop System (ISS), налична за всички версии с ръчна предавателна кутия. Технологията е част от базовото оборудване, в което вече са включени също така инфо-система с цветен дисплей, круиз-контрол с ограничител на скоростта, Bluetooth свързаност, мултифункционален волан и др.
В списъка с оборудване присъстват и редица екстри, които обикновено се предлагат за кросовърите - камера с 360-градусово наблюдение около автомобила, аварийна спирачна система, електрически седалки с подгряване, климатроник с две зони, инфо-система със 7-инчов дисплей, въздуховоди за задните места и много други.
Още за новото поколение Navara вижте в Automedia.bg
Агрегатът за модела е познатия 2,3-литров турбодизел dCi, развиващ 160 или 190 к.с. Моторът е снабден с нова система за селективна каталитична редукция (SCR), както и с AdBlue, благодарение на което изхвърля в атмосферата само 159 г/км вредни С02 емисии (с 8 г/км по-малко в сравнение с Евро 5b+ дизелите). Според информацията от Nissan новата Navara е лидер в сегмента по този показател.
Съществено редуциране е постигнато и по отношение на емисиите на азотен окис (NOx), като средното потребление на гориво е сведено до 6,1 л/100 км, или с 0,3 литра по-малко от преди. Интегрираната система AdBlue разполага със 17-литров резервоар, който е достатъчен за преминаването на 11 500 км.
За намаляването на разхода на гориво спомага и новата система Idle-Stop System (ISS), налична за всички версии с ръчна предавателна кутия. Технологията е част от базовото оборудване, в което вече са включени също така инфо-система с цветен дисплей, круиз-контрол с ограничител на скоростта, Bluetooth свързаност, мултифункционален волан и др.
В списъка с оборудване присъстват и редица екстри, които обикновено се предлагат за кросовърите - камера с 360-градусово наблюдение около автомобила, аварийна спирачна система, електрически седалки с подгряване, климатроник с две зони, инфо-система със 7-инчов дисплей, въздуховоди за задните места и много други.
Още за новото поколение Navara вижте в Automedia.bg
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.