Разразилите се скандали с вредните емисии и разхода на гориво провокираха редица автомобилни компании да предприемат мерки за спечелването на клиентското доверие. Това направиха и във френската група PSA, разкривайки реалния разход на гамата си от модели.
Потреблението е измерено в реални условия по обществената пътна мрежа, т.е. отразява онова, което собствениците могат да очакват от своя автомобил. Публикувани са данните за пълната гама модели на марките Peugeot, Citroen и DS.
"Групата PSA взе решение да постави началото на един уникален подход на прозрачност към своите клиенти, като публикува разхода на автомобилите си при реална употреба. Това е първата подобна инициатива в световен мащаб за автомобилната индустрия. Резултатите са получени в резултат от тестова процедура, определена с неправителствените организации „Транспорт и околна среда“ (T&E) и „Франция, природа и околна среда“ (FNE), и са преминали одит от Бюро Веритас.", сочи информацията от компанията.
Разходът на гориво не е мерен на стенд, както досега. Заложено е на преносимо оборудване, инсталирано в автомобила. Измерванията са извършени в отворени за движение публични пътни участъци (25 км в градска среда, 39 км извънградска среда и 31 км на магистрала) при реални условия на шофиране - използване на климатик, с товар и пътници, при наклон и т.н.
Получените измервания са сравними с тези на клиентите на PSA (получени от независимите клиентски анкети), като показват разлика от около 2 л/100 км между досегашните официални данни и измерените при реални условия на пътя.
Данните за всички модели вижте в таблиците в Automedia.bg
Peugeot и Citroen разкриха реалното потребление на моделите си
Разликата с досегашните официални данни е около 2 л/100 км.
14:11 | 12.07.16 г. 1Снимки: Peugeot
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
-
Politico: Киев обвинява Словакия, че се облагодетелства от транзита на руски газ
-
Колко ниско ще паднат лихвените проценти на ЕЦБ през 2025 г.?
-
Барселона откри иновативен начин да зарежда електромобилите чрез метрото
-
Stellantis се отказва от плана си да съкрати 1100 служители в САЩ
-
Две трети от французите вече са недоволни от новия премиер Франсоа Байру
-
Вуйчич от ЕЦБ: Намаляването на лихвените проценти ще продължи и догодина
-
Леонардо ди Каприо инвестира милиони в диамантения бум в Испания
-
Без бюджет за 2025 г. и без удължителен закон: какво следва?
-
Акция на седмицата: „Еврохолд България“ АД
-
Унгарската MOL иска да купи рафинерията на „Лукойл“ в Бургас
-
Тръмп заяви, че може да поиска Панама да върне Панамския канал на САЩ
-
Имотният пазар в Европа набира инерция с навлизането си в 2025 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
-
Завръщането на "глупавите" телефони - новото предизвикателство пред Samsung и Apple
-
Рискът от спиране на електричеството нараства за мрежите в Северна Америка
-
Компании, инвестирали милиарди в придобивания, сега продават за жълти стотинки
-
Унгария договори дерогация и ще получава руски газ през българската "тръба на дружбата"
-
"Технологичен дуел": дронове с картечници атакуваха руски позиции в Харковска област
-
Британски фирми съкращават работни места с най-бързия темп от Световната финансова криза
-
НЕК "подслади" поръчката за ремонт на две турбини на ПАВЕЦ "Чаира"
-
Volkswagen се приближава към сделка, която ще предотврати закриването на заводи
-
Русия започва да разчита все повече на севернокорейската военна индустрия
-
Британци подаряват жилищата си в опит да избегнат по-високите данъци
-
Русия изпрати 4 ракети "Кинжал" по енергийни обекти в Украйна, всички премнаха през ПВО
-
Revolut е изправена пред ново дело, след като измамници откраднаха 700 хил. евро
-
Германски пенсионери намират евтино убежище в недружелюбната към мигранти Унгария на Орбан
-
Дрон атакува областта, откъдето беше изстреляна ракетата "Орешник"
-
Русия неволно даде насоки какви са загубите ѝ в Украйна
-
Жилищният пазар в България вече проявява склонност да надценява имотите
-
В Украйна чакат удар с "Орешник", трета нощ липсват руски ракети и дронове
-
Завръщането на "глупавите" телефони - новото предизвикателство пред Samsung и Apple
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Колко ниско ще паднат лихвените проценти на ЕЦБ през 2025 г.?
-
Вуйчич от ЕЦБ: Намаляването на лихвените проценти ще продължи и догодина
-
Акция на седмицата: „Еврохолд България“ АД
-
Без бюджет за 2025 г. и без удължителен закон: какво следва?
-
BNP Paribas придобива част от бизнеса на Axa за 5,1 млрд. евро
-
Играта на гадаене за неутрални лихви е с високи залози на пазара на облигации
2
преди 8 години А, тези данни са по-реални...Пежо 407 ми харчи градско около 8,8 и 9 на сто при сравнително икономично шофиране, а не както е обявено в брошурата 7,3 на сто. отговор Сигнализирай за неуместен коментар