Подобно на конкуренцията и BMW успява да повиши продажбите си през май. В световен мащаб базираната в Мюнхен компания е продала през миналия месец 198 354 коли от своите три марки BMW, Mini и Rolls-Royce. Това е ръст от 5,3 на сто на годишна база, предава Ройтерс.
През миналия месец производителят е отчел особено висок ръст в Европа, където нарастването е от 11,9 на сто. В Китай, най-големия единичен пазар на производителя, продажбите са скочили със 7,1 на сто, докато в САЩ има спад от 8,8 на сто.
Продажбите на основната марка BMW се повишават през май с 5,6 на сто в глобален мащаб до 168 129 коли.
Подобно на останалите месеци обаче конкурентът Daimler продължава да води в класацията за премиум автомобилите. Компанията от Щутгарт е продала 170 625 автомобила от марката Mercedes, което е ръст от 13% - преди всичко благодарение на силното търсене на компактни коли и джипове.
Audi е на трето място с 164 150 продадени коли през петия месец на годината.