IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Новата стратегия на Volkswagen за преодоляване на Дизелгейт

"Стратегия 2025" залага на оптимизация на йерархията, увеличаване на възвръщаемостта и фокус върху електромобилите и дигитализацията

21:53 | 20.05.16 г.
<p>
	<em>Снимка: Ройтерс</em></p>

Снимка: Ройтерс

Германският автомобилостроител Volkswagen, разтърсен от скандала Дизелгейт, очерта днес план, който според главния изпълнителен директор на компанията Матиас Мюлер ще даде на автомобилния гигант правилна посока, предадоха DPA и БТА.

"Ако направим правилните неща, ако ги направим както трябва, тогава компанията има страхотни шансове в бъдеще. Убеден съм," заяви Мюлер, представяйки плана на Volkswagen "Стратегия 2025".

Планът е пълен с обещания, като например да се обърне по-голямо внимание на марките на компанията, да се оптимизира йерархията, по-голямо внимание да се отдели на електромобилите и дигитализацията, да се увеличи възвръщаемостта.

Стратегията цели да изведе Volkswagen от скандала, избухнал миналата година. Компанията призна през септември 2015 година, че е манипулирала данните от тестовете в САЩ за вредни емисии на дизеловите си автомобили, като около 11 милиона автомобила по света може да имат инсталиран незаконен манипулиращ софтуер.

Признанието доведе до рязко поевтиняване на акциите на автомобилостроителя и до милиони евро за съдебни разходи.

Представянето на плана е било направено на закрита среща, но DPA разполага с части от презентацията на Мюлер.

По думите му компанията трябва да бъде по-бърза, по-гъвкава и по-находчива. Той отбелязва, че ефективността при разходите трябва да бъде цел, но трябва да се вземат предвид и 11-те милиона автомобила, които се изтеглят заради Дизелгейт.

Част от плана е отделните подразделения на Volkswagen да имат по-голям контрол.
В бъдеще решенията ще се вземат там, където могат да бъдат взети най-ефективно. В повечето случаи от самия бранд, е допълнил Мюлер.

Отделно от представянето на "Стратегия 2025" говорител на Volkswagen съобщи, че компанията си е поставила като нова цел да продаде 1 милион електромобила и хибридни автомобила до 2025 година. Продажбите ще обхващат всички марки на компанията, сред които са Porsche и Audi.

Ако целта бъде постигната, това ще означава, че всяка 10-та кола на Volkswagen ще бъде задвижвана с електричество.
 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 09:51 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Новини виж още

Коментари

Финанси виж още