В стандартния си вариант седанът разчита на 605 к.с., като в случая тюнинг-експертите не са се ограничили само с преработка на софтуера на двигателя. Той е получил по-производителни турбокомпресори и спортна изпускателна система.
Крайният резултат е действително впечатляващ – 798 к.с., достъпни при 6600 об/мин, и 927 Нм въртящ момент при 4500 об/мин. За сравнение показаното по-рано творение на ABT Sportsline разчиташе на въртящ момент от 840 Нм.
След доработките се очаква супеседанът да ускорява от 0 до 100 кмч/ч за по-малко от 3,5 секунди и да развива максимална скорост от 320 км/ч. Серийното Audi S8 plus се нуждае от 3,8 секунди, за да стигне до 100 км/ч от място. А максималната му скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч.
Според експерти в тунинга това съвсем не е пределът на възможностите на този автомобил. Те очакват съвсем скоро да бъде представена модификация, при която мощността на двигателя да надмине 800 к.с., а максималният въртящ момент да бъде над 1000 Нм.