Toyota отново е най-скъпата автомобилна марка в света. Това сочи класация на Forbes, която включва 100-те най-високо оценени брандове.
В общото класиране Toyota заема 6-а позиция, като е оценена на 42,1 млрд щатски долара. За една година стойността на марката се е повишила с 11%. Второто място сред автомобилните брандове е за BMW, а третото – за Mercedes-Benz.
Общо 12 автомобилни марки влизат в топ 100 на Forbes, като в първата петица попадат още Honda и Ford. В общото класиране лидер е Apple (154,1 млрд. долара), следван от Google (82,5 млрд.) и Microsoft (75,2 млрд.).
Най-голямо увеличение на стойността си за последната година записват Facebook (+44%) и Netflix (+31%), докато най-сериозният спад е при BMW (- 17%).
Класацията на най-скъпите автомобилни марки според Forbes вижте в Automedia.bg