Докато производителите на бензинови и дизелови автомобили търсят оправдания за изкуствено занижените си данни за разхода на гориво, производителят на електрически коли Tesla Motors прави точно обратното. Обновеният седан Model S на американската компания се оказа по-икономичен от обявеното.
Изпитанията на Американската федерална агенция за защита на околната среда (EPA) са показали, че с напълно заредени батерии луксозният седан може да премине близо 500 км. при движение по магистрала. Или казано иначе, може безпроблемно да преодолее разстоянието между София и Бургас, без да се налага спиране за зареждане с електрическа енергия.
Установеният от EPA пробег доближава този на дизеловите и бензиновите коли, което е пореден плюс в графата на електрическите коли. Според официалните данни, предоставени от Tesla Motors, пробегът на магистрала с едно зареждане е с 20 км. по-кратък.
Цифрите се отнасят за версията 90D, която преди фейслифта предлагаше автономия от малко над 400 км. Най-бързият вариант на седана - P90D, може да премине с напълно заредени акумулатори около 440 км на магистрала.
Ако все пак автономията на обновения Model S Ви се струва недостатъчна, изчакайте премиерата на новата модификация на модела - P100D. Тя ще получи батерии с капацитет 100 кВтч, като извънградският пробег ще прехвърля 500 км.
Бъдещата върхова версия P100D
Според данните на Tesla автономията на Model S 90D при смесен режим е над 550 км. Върховата модификация P90D пък може да премине около 510 км.
При електрическите коли разходът на магистрала е най-голям, тъй като се поддържа висока скорост и няма спирания, при които батериите се дозареждат.
Още за Tesla Model S вижте в Automedia.bg
Model S - по-икономичен от обявеното
Големият седан на Tesla взима разстоянието София - Бургас без дозареждане
17:47 | 28.04.16 г. 2Обновеният Model S. Снимки: Tesla
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
-
Липсата на явен победител в проучванията преди изборите за президент в САЩ изнервя пазарите
-
Въпреки предложението за примирие Турция отстранява прокюрдски кметове
-
Германското правителство е на ръба да се разпадне, ето какво може да се случи
-
Тръмп срещу Харис – твърдост и нарцисизъм vs харизматичност и доминантност
-
Западни служби обвиняват Русия в опит за саботаж на самолети, летящи за САЩ и Канада
-
Погледът на Wall Street е върху изборите, парите – не съвсем
-
Украйна е близо до своята ракета, способна да порази Москва, но ѝ липсват компоненти
-
Китай не може да ограничи електромобилните субсидии, които и без това не плаща
-
Напрежението в Близкия изток прикрива истинската причина ОПЕК+ да запази квотите си
-
Експерт: Готвените от ЕС промени в ДДС отчитането целят ограничаване на измамите
-
Загуба на „котва“ – какво се случва с държавния бюджет
-
Как скандинавските държави може да се окажат европейският отговор на Силициевата долина
Най-четени новини
-
Ако светът иска да заличи 100 трлн. долара публичен дълг, да погледне към Нова Зеландия
-
Минималната заплата във Великобритания ще се повиши с 6,7% през 2025 г.
-
Китайците насочват незаконно милиарди долари извън страната
-
Украйна е близо до своята ракета, способна да порази Москва, но ѝ липсват компоненти
-
Колко е важна марката и защо не можем да имаме кисело мляко „Кисело мляко“?
-
Крахът на Northvolt тласка броя на фалитите в Швеция до исторически високо ниво
-
ГБС участва в изграждането на стратегически газопровод за Централна и Югоизточна Европа
-
Италия удря шамар на Stellantis - свива подкрепата за автоиндустрията с 4,6 млрд. евро
-
Газът от Азербайджан ще покрие по-малко от половината потребление през ноември
-
Да загубиш 165 хил. паунда за час, или как се случват измами в Revolut
-
Ако светът иска да заличи 100 трлн. долара публичен дълг, да погледне към Нова Зеландия
-
Деси Стоянова: Когато си свел публичния си образ до редове в LinkedIn, пропускаш възможности
-
План Б на Украйна - оръжейна независимост от Запада, върви към реализация
-
Мащабен многофункционален комплекс ще се появи на терена на бившия завод "Витоша"
-
Вълната от евтини китайски електромобили застигна и българския пазар
-
Бивш шеф на "Роскосмос": Дронове смениха "адресната регистрация" на Черноморския флот
-
Акио Тойода: Пълната електрификация при колите ще доведе до загуба на работни места
-
Гуверньорът на Австрийската национална банка: С удоволствие бих приветствал България в еврозоната
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Липсата на явен победител в проучванията преди изборите за президент в САЩ изнервя пазарите
-
Погледът на Wall Street е върху изборите, парите – не съвсем
-
Европейските борси започват със спадове седмицата на президентските избори в САЩ
-
Оборотът с чуждестранни книжа формира 67% от оборота на БФБ
-
Мрачни настроения владеят Wall Street ден преди президентските избори в САЩ
2 -
Водещият индекс на Северна Македония запазва лидерство в ЦИЕ и през октомври
преди 8 години Разхода на фаровете и на музиката са пренебрежимо малки в сравнение с тези на двигателите. Все пак 85 кВчс, каквато е стандартната батерия, е сериозно количество електроенергия. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години A нощем на фарове при минус 20 градуса и с включена музика? отговор Сигнализирай за неуместен коментар