Лоялност към марката. Според този показател изданието Forbes създаде класация, базирайки се на данните на Experian Automotive за пазара на САЩ.
Лидер в подреждането е японската Subaru, като цели 67,7% от клиенти й обикновено избират същата марка при покупка на следващ или допълнителен автомобил.
Второто място е за Ford с резултат 66,7%, а след това се нарежда Mercedes-Benz с 65,1%.
Ето и останалите марки в топ 10:
4. Toyota: 63,5%
5. Kia: 63,2 %
6. Hyundai: 61,3%
7. Nissan: 61,1%
8. Chevrolet: 60,7%
9. Lexus: 60,7%
10. Honda: 59,9%
При отделните модели с най-лоялни клиенти е всъдеходът Range Rover, следван от Mercedes-Benz S-Class.
Пълната класация вижте в Automedia.bg