Концернът Volkswagen разкри дългоочакваното техническо решение, с което ще въведе в норма дизеловите си двигатели, при които бе открито устройство за манипулиране на данните за отработените газове.
Към момента решението засяга два от проблемните мотори от семейството EA 189 - 1.6 и 2.0 TDI, като то е представено и заверено от Федералната служба за автомобилна администрация на Германия, сочи официалното съобщение от Volkswagen. Как ще бъде процедирано с най-малкия засегнат от Дизелгейт двигател - 1.2 TDI, ще бъде обявено в най-скоро време.
Информацията сочи, че 1,6-литровият TDI мотор ще бъде подложен на механични и софтуерни подобрения, като целият процес в сервиза ще изисква по-малко от 1 час. По-големият 2,0-литров двигател изисква само "незначителна актуализация на софтуера", чието интегриране става за около 30 мин.
Най-важното е, че манипулациите по моторите няма да повлияят на производителността и разхода им на гориво, категорични са от Volkswagen, уточнявайки обаче, че методът все още не е изпробван напълно.
Техническото решение е било одобрено от Федералната служба за автомобилна администрация на Германия и ще бъде използвано при сервизната акция, която ще стартира от началото на 2016 г. Въпросната сервизна акция засега около 11 млн. коли в света.
Не се съобщава обаче нищо за останалите двигатели, при които бе открито разминаване между официално посочените нива на вредни емисии CO2 и тези, които автомобилите демонстрират при тест на стенд. Това са автомобили както с дизелови, така и с бензинови двигатели.
Листът със засегнатите коли вижте Automedia.bg
Volkswagen намери решение на проблема с дизеловите мотори
Манипулациите няма да повлияят на производителността и разхода на гориво, категорични са от германския концерн
14:02 | 26.11.15 г. 1![Volkswagen намери решение на проблема с дизеловите мотори](/media/files/resized/article/640x360/6c8/826284b7fb54847d44c52eb9d23906c8-0000206746-article3.jpg)
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
![](/media/img/icons/article-time-icon.png)
напиши коментар
-
Напрежението в глобалния транспорт поражда опасения за завръщане на инфлацията
-
Разпродажби при технологичните акции подложиха на натиск европейските пазари
-
GetReal Labs: Не можете да се защитавате, ако не познавате заплахата - Част 2
-
Сделки със само 160 акции на "М+С Хидравлик" подкрепиха ръста на SOFIX до подножието на 870 пункта
-
Кохезионните фондове на ЕС се нуждаят от пълна промяна, според доклад
-
Свободните площи на офис пазара в София намаляват леко през второто тримесечие
-
Неуспешната атака в Харков подсказва, че Русия скоро няма да може да поддържа темпото
-
Строителството на още три лота на магистрала “Хемус“ ще започне до края на годината
-
Чуждите инвестиции у нас намаляват с близо 64% към края на май
-
Американските градове въстанаха срещу мегаименията
-
Германия планира да намали наполовина военната помощ за Украйна
-
Джей Ди Ванс: Ще се посветим на работещите хора, край на грижите за Wall Street
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Разпродажби при технологичните акции подложиха на натиск европейските пазари
-
Сделки със само 160 акции на "М+С Хидравлик" подкрепиха ръста на SOFIX до подножието на 870 пункта
-
Кохезионните фондове на ЕС се нуждаят от пълна промяна, според доклад
-
Акциите от увеличението на капитала на "Смарт Органик" ще се търгуват на БФБ от 22 юли
-
МВФ: САЩ трябва да повишат данъците и да изчакат с намаляването на лихвите
-
Nasdaq се опитва да се възстанови след най-лошия си ден от 2022 г. насам*