Volkswagen ще замрази промоциите си през следващата година в рамките на свето подразделение VW, като част от усилията за спестяване. Това ще ѝ помогне да поеме разходите за скандала, в който стана ясно, че тя е манипулирала данните за вредните емисии, излъчвани от дизеловите автомобили на компанията, продавани в САЩ, пише германско бизнес списание, цитирано от Ройтерс.
Освен това фирмата планира да използва отново възможно най-много от частите си за новото поколение на популярния модел Golf, за да спести стотици милиони евро, съобщава Manager Magazin, позовавайки се на източници от фирмата.
Най-големият производител на автомобили в Европа се бори с най-голямата си криза в своята 78-годишна история. Списанието твърди още, че разходите на компанията, свързани със скандала, вече надхвърлят 30 млрд. евро, повечето от които новият главен изпълнителен директор планира да припише на марката VW, като по този начин ще опази дъщерните дружества Audi и Porsche.
Volkswagen, която не е открита веднага за коментар по въпроса, заяви, че ще свие инвестиционните планове на подразделението VW, което е най-голямото по приходи, и ще ускори намаляването на разходите.
Според Manager Magazin Volkswagen също така се стреми да подобри производителността и ефективността на заводите на VW, като част от опитите си да пести. Това пък може да доведе до съкращаването на работни места. Според анонимните източници на изданието досега никакви съкращения не са коментирани с представителите на служителите.