Властите във Франция стартираха избирателни проверки на автомобили на различни производители, които трябва да установят дали посочените нива на вредни емисии отговарят на реалните, съобщава AFP.
До това се стигна, след като Volkswagen бе уличен в манипулиране на софтуера на свои дизелови двигатели. Първите тестове вече са факт, като са били проведени в сертифицирана лаборатория на Техническия съюз за автомобили, мотоциклети и велосипеди (UTAC).
„Подобно нещо досега не е правено никъде. За първи път в страната се създава система за единен контрол, за да се провери дали автомобилните производители използват в своите модели устройства за манипулиране”, заяви министърът на екологията, устойчивото развитие и енергетиката Сеголен Роаял.
Определянето на автомобилите, които ще се тестват, става с помощта на жребий, в който участват регистрационните номера на колите в страната. Първото проверено превозно средство е било хечбекът Peugeot 208, собственост на една от най-големите транспортни фирми във Франция.
Тестовете се провеждат от напълно независима комисия, в която освен технически специалисти влизат представители на екологични организации и на правителството. На абсолютно случаен принцип ще бъдат тествани 100 нови автомобила, като резултатите ще бъдат публично обявени до края на месеца.
Още за Дизелгейт четете в Automedia.bg
Проверки на всички автопроизводители започват във Франция
Жребий определя кои модели ще бъдат подложени на екологичен тест
13:43 | 05.10.15 г. 5Снимка: Ройтерс
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
-
Петролът поскъпва след по-голям от очаквания спад на запасите в САЩ*
-
Джей Ди Ванс: Ще се посветим на работещите хора, край на грижите за Wall Street
-
Войната на чипове между САЩ и Китай удря директно азиатските технологични акции
-
Jaguar премахва почти всички бензинови модели от гамата си
-
Няма такова нещо като твърде много пари, потвърдиха и учени
-
Неуспешната атака в Харков подсказва, че Русия скоро няма да може да поддържа темпото
-
Германската "Леони" затваря завода си за производство на кабели за автомобили в Плевен
-
Защо растат цените на жилищата у нас?
-
Китайска компания иска да изгради фабрика в Божурище за 5 млн. евро
-
Икономист: Неравенството доведе 70% от българското население да е с доходи по-ниски от средните
-
"Росатом" продаде активите си в Германия
-
КФН определи минималната доходност на пенсионните фондове за последните две години
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Петролът поскъпва след по-голям от очаквания спад на запасите в САЩ*
-
Втори мандат на Тръмп ще засегне повече пазарите извън САЩ
-
Dow Jones отчете нов рекорд, а Nasdaq - най-лошия си ден от 2022 г. насам
-
Путин: Добив на криптовалути може да предизвика срив в енергийната мрежа на Русия
-
Чуждите инвестиции у нас намаляват с близо 64% към края на май
-
Спад на задлъжнялостта дава на големите компании в Европа повече възможности за дивиденти и сделки
преди 8 години даже и кон не може да докара емисия 0, все ще се изреже 2-3 пъти. Евро бюрократите трябва да ги пратят в Сирия, да освободят място за идващите, кой знае, може да има по-читави сред тях от тия ***. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Басирам се, че ще засекат злоупотреби, защото всички производители на коли лъжат за емисиите и няма значение кои модели ще бъдат проверени. Тази лъжа е продиктувана от безумните регулации на европейския парламент за намаляване на емисиите до 0 до 2050г, а това е невъзможно според законите на физиката. Бюрократите не може да променят законите на природата и пътеката към пъкъла е постлана с добри намерения за спасяване на "биоразнообразието" и "леда за белите мечки". отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Ако след изфорсиране може да се види номера, теста е успешен :D отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години И жребият, разбира се, ще бъде електронен, нали?:)))) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Единствената адекватна реакция. Немската мрежа от зависимости не смее да направи необходимото. отговор Сигнализирай за неуместен коментар